„Pacatele ” bloggerilor

Cred ca am mai scris cate ceva pe tema asta, insa destul de superficial, pentru ca tema nu mi s-a parut cine stie ce… Am scris despte tipuri de bloguri, despre unii care critica la nesfarsit orice si pe oricine, ( sange sa iasa, vorba aia), insa fara prea mare tragere de inima. Cum insa vad ca subiectul tinde sa se  exacerbeze, nu pot sa raman indiferenta si incerc sa-mi expun punctul de vedere referitor la acest subiect.

Despre ce este vorba mai exact: critica dura sau mai subtila, a unor bloggeri pentru felul cum inteleg ei sa posteze,ce sa posteze. sa comenteze, sa trimita pingback, trackback ( nu stiu prea clar ce sunt ) si asa mai departe. Acum intreb si eu: chiar daca unii mai fac greseli, abuzeaza, intra in vorba neintrebati, dau postarea la toti cunoscutii, dau link-uri si altele, ce rau fac, ma rog? Deranjeaza ei chiar atat de tare incat sa fie nevoie sa se ia atitudine, sa enerveze chiar asa, in ultimul hal? In definitiv astea e lumea blogurilor, cu bune si rele. Blogosfera mi se pare o copie fidela, in virtual, a vietii reale. Intalnesti tot felul de oameni, buni, rai, destepti, frumosi, nesimtiti, bine crescuti, puturosi, harnici, draguti, nesuferiti, increzuti, amabili, neamuri proaste, politicosi, agramati, culti si asa mai departe. Nu esti obligat sa intri in contact cu ei, sa-i bagi in blogroll, sa le raspunzi la comentarii, sa comentezi si tu la randul lor, dupa cum nu esti obligat sa te imprietenesti cu oricine, sa socializezi cu orice vaca/bou cu care nu ai in comun decat locul de munca, spre exemplu. Atunci pentru ce tot acest consum de energie, de timp si nervi, doar pentru ca nu, sa zicem, nu stiu cine nu mi-a raspuns la un comentariu. Paguba-n ciuperci! Mi se pare puerila aceasta abordare, ca sa nu zic mai mult.

Sigur, ai un oarece disconfort psihic sa gasesti cometarii ratardate la postarile tale geniale, ori lipsa de raspuns la comentariile tale si mai geniale, dar asta e viata, nu le poti avea pe toate, nu?Sigur ca te incrunti la un comentariu gen: n-ai dreptate, eu stiu mai bine, cu alte cuvine, esti un prost, ba, nu vezi ce spui! Dar viata e scurta si trebuie sa mergem mai departe, atat cat ne e harazit, incercand sa vedem partea frumoasa a lucrurilor si sa evitam cat putem urateniile.

Asta e parerea mea. Sigur,  fiecare are dreptul la propria opinie, insa eu inclin spre selectarea din blogosfera a ceea ce ni se potriveste mai bine, atat ca subiect, cat si ca personalitatea, caracterul ori stilul unui blogger.Cred ca daca ne certam pe blog cu cineva, nu reusim mare lucru, in schimb daca il ignoram, am putea sa-i dam cumva de gandit: oare de ce nu raspunde, oare de ce nu comenteaza inapoi? Spun ” poate”, pentru ca in general un nesimtit asa moare, daca nu chiar mai nesimtit decat era candva, caci batranetea accentueaza defectele. Nu mai pot eu ca am in blogroll unii care nu m-au bagat la randul lor: i-am bagat pentru ca imi place sa-i citesc, atat.Cred ca asta e si ideea. Daca omul nu m-a bagat la blogroll nu inseamna ca nu mai imi place ce si cum scrie.  Nu mai suntem in clasa a cincea sa cerem prietenia cuiva.Asa cum nu exista prietenie adevarata din interes.

Ca sa va spun drept, in afara de vreo cinci din blogroll, nu m-am bagat pe niciunde in sufletul cuiva, ci ei au venit la mine . Cred ca asta e cea mai buna abordare in cazul in care nu vrei sa fii tratat cu Reject: stai in banca ta si te limitezi la ce prieteni ai. Daca insa vrei scor si incepi sa aberezi pe tot feluri de bloguri cu circuit inchis ( gen) exiata riscul sa ti-o iei in barba, risc ce trebuie asumat.

As mai scrie dar m-am plictisit chiar  pe mine insami cu acest post ( cred ca voi cascati deja de doua paragrafe). La naiba, eu sunt incantata de prietenii mei bloggeri si nebloggeri, nu-mi trebuie altii. Iar cine vrea sa intre in gasca Gradina Visata, sa se poarte frumos si sa nu-mi supere prietenii, ca nu mai pupa comentarii postate. Clar?

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sociale și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la „Pacatele ” bloggerilor

  1. Roxana zice:

    Te-a suparat cineva…am patit si eu unele faze cu blogul dar asta este ii accepti,ii corectezi,ii lasi in pace..orice altceva decat sa intri in conflicte. Cine doreste citeste. Eu sunt incantata de blog,astazi am mai facut curat in blogroll-uri pentru ca imi placeau unele bloguri si vroiam sa le mai citesc dar persoanele respective le-au facut private….Eu nu inteleg chestia asta cu privatul,degeaba ai blog sau orice fel de site daca ti-l faci privat si permiti doar celor apropiati,2,3,5,7 prieteni,eu una nu i-as vedea rostul…dar in fine e alegerea fiecaruia 😉

    • Alexandra zice:

      Nu m-a suparat nimeni, Roxy. Tocmai, spuneam ca nu trebuie sa ne suparam , astia sunt oamenii si trebuie sa-i luam ca atare. Daca nu ne convine, mergem in pestera si traim singuri. Iar chestia cu blogul privat e alegerea lor, asa cum a ta e sa ai un blog public. Big deal!

  2. Roxana zice:

    Atunci e bine ca nu te-a suparat nimeni 😀 Asa am crezut dupa ce am citit ultimul paragraf :P…Ai dreptate,e free choice 😉

  3. mishulake zice:

    Sar’mana ! parc-era pauza ! Bine te-am regasit ! Toate cele bune !

Lasă un răspuns

