Mi-e dor de trandafiri, mi-e dor de vara

Cand vad ca afara e noapte de cum ajung acasa, zau daca-mi mai vine sa fac ceva prin casa, desi as avea ce, slava domnului. Nici sa ma bag in scutece de la ora sase nu se face, la televizor nu ma uit decat daca se anunta ce stiu eu si nu va spun, iar daca ma apuc sa citesc o carte din cele patru incepute, precis ca ma apuca somnul, asa ca ce credeti ca fac? ati ghicit, intru pe blog. Aici, alta amorteala. Comentarii tot mai putine, postari tot mai rare, in wordpress bloguri crestin-ortodoxo-catolico-penticostale se inmultesc ca ciupercile dupa ploaie si sa-mi fie iertat, dar nu le vizitez, asa ca ce sa fac mai departe? Ma uit la poze de asta vara si suspin adanc.

Mi-e tare dor de  spectacolul trandafirilor mei,  de gratia crinilor,  de mirosul reginei-noptii, de bogatia clematitelor,  de aroma busuiocului, de gingasia nemtisorului, de culoarea puternica a galbenelelor, de parfumul craitelor. Mi-e dor de vara si de verde, de cer senin si ploaie calda, de gustul rosiilor si de supele Zanei, de coacazele acrisoare si de zmeura parfumata.

Pana prin februarie, cand incepem sa facem rasaduri, am sa bat campii la greu pe blogul asta, cum deja o fac de ceva vreme.

Dragi prieteni gradinari, ce ne facem pana la primavara??

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Mi-e dor de trandafiri, mi-e dor de vara

  1. Roxana zice:

    Frumosi trandafirii :X

  2. zephirine zice:

    si mie mi-e dor de vara si de poze, si eu ma uit la pozele din vara ce a trecut. si cred ca sta voi face pana la primavara …a, si dupa anul nou apar in supermareturi semintele de flori si legume asa ca incep sa cumpar, sa fac planuri si sa visez la rasadurile din anul viitor. dar pana atunci … vine iarna!!!

    • Alexandra zice:

      Buna seara, Zephirine, ce faci, n-am mai avut vesti de la tine de ceva vreme. Da, vine iarna, nesuferita!

      • Zephirine zice:

        Da, asa e, vine iarna, mai am de mutat niste vite si de plantat trandafiri dar mi-e teama ca nu mai apuc. ma uit la pozele de anul trecut sa vad in ce data am mai plantat trandafiri sau a rasarit gazonul… si vad ca a fost decembrie. deci mai e o speranta. dar mai ales ma bucur foarte tare sa gasesc oameni care au aceleasi pasiuni cu ale mele si care simt acelasi lucru ca si mine cand iarna se asterne in gradina……… ma bucur ca existi….. ma bucur ca existati.

      • Alexandra zice:

        Ma bucur tare mult cand imi mai scrii, Zephirine. Poate iarna asta vorbim mai des, ca avem mai mult timp.

  3. irenadaiana zice:

    ai dreptate , nimic nou sub soare ( care soare nici nu mai e). nici eu n-am ce face , incerc sa desenez un plan de gradina dar am constatat ca in afara tufelor am uitat ce seminte au cazut si pe unde si n-am nicio idee. In seara asta a plouat cu tunete si fulgere ca-n miezul verii. Am mai plantat un mar ( nu stiu ce fel) sper sa se prinda. Mai am trei alune pe care ma opintesc de-asta vara sa le ingrop undeva da’ nu stiu unde. Am gasit la maryanne niste stanjenei grozavi asa ca abia astept si eu primavara. Apropos de TV , merge singur , restul lumii s-a culcat si-a ramas pe o porcarie de comedie cum rar mi-a fost dat sa vad. Bleah… Chiar sezon mort.

  4. baiul cu tine-i ca esti o fiinta solara, plina de energie, de prea multa energie – cum te descrii tu cateodata.ei, si neputandu-te manifesta in voie in scurtatura asta de zi de iarna incepi sa te simti ca o pasare in colivie.
    de ce nu faci ceva ca sa consumi energia energia asta in folosul tau, pana cand nu se va intoarce impotriva : sala, bazin sau plimbari lungi, pana simti ca-ti cad picioarele. sau joghingareste-te.
    si ce daca-i intuneric? si ce daca-i frig? imbraca-te bine. si nu mai bombani ca vrei lumina si soare, o sa vina toate la vremea lor, acuma te invaluie un intuneric de catifea, care (incredibil!) are si el farmecul lui.
    totul este sa vrei si sa accepti ca aceasta perioada face parte din viata ta, ca n-ai cum sa-ntorci mersul vremii. asa ca importa si tu zicala ardeleneasca „daca-i musai, cu placere!” ca prinde tare bine cateodata 😀

    • Alexandra zice:

      Ma, aici la mine in comuna se face jogging numa cand te alearga cainii, bazin numa vara in balta de langa padure, iar sala la primarie dupa vreo adeverinta. Daca ma duc undeva cand ies de la serviciu, se aglomereaza iesirea din |Bucuresti, soseaua de centura pe care o traversez si ajung si eu acasa pe la miezul noptii. Iti inchipui ce misto!O fi intunericul tau de catifea, dar eu nici sa conduc in intuneric nu pot, ca am orbul gainilor, deci cum ai da-o, cu mine nu iesi la vopsea. Poate o excursie in Caraibe m-ar mai inviora, he he!

  5. victoriacus zice:

    Offf,si eu plang dupa vara.Ma rog,primavara,vara,toamna,orice numai iarna sa nu fie ca ma-nverzesc de suparare.
    Frumoase poze.Tot asa ma mai inveselesc si eu,intru pe net si caut blogurile cu gradini sa casc gura.
    Eu pana la primavara fac liste de seminte,planuri si imi trec ideile pe hartie sa nu le uit :)))
    si cand termin,arunc hartiile si o iau de la capat

    • Alexandra zice:

      Nici de planuri nu-mi arde, Victoria draga. Daca nu pot trece imediat la actiune, ce sa ma mai amagesc? Si gradina mea e cam gata, nu prea mai am ce sa-i adaug, acu trebuie doar s-o intretin, deci , iarasi nimic. Goblenuri nu mai cos ca am chiorat de tot de la ele, nu ramane decat lectura: iau carti vechi dragi si le recitesc.

  6. victoriacus zice:

    era sa uit….mai intru si pe Facebook si joc Farmville :))) plantez pana ma satur

  7. se poate face educatie fizica la domiciliu!
    investitia nu te va pauperiza: o saltea de fitness + niste tzitzonodrag (nu stiu cum le zice pe la voi)+o caseta, un cd, un dvd cu niscai miscari dupa voia sufletelului tau.
    sau te servesti dupa voia ta de pe net:
    1. http://www.sfatulmedicului.ro/Sanatate-prin-sport/ghid-demonstrativ-de-exercitii-fizice_1593#Exercitii_pentru_trunchi_si_abdomen
    2. http://www.sfatulmedicului.ro/Sanatate-prin-sport/daoyin-a-gimnastica-traditionala-chineza-pentru-sanatate_1601
    3. http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.sanatateata.com/frumusete/imagini/abdominale0.gif&imgrefurl=4.http://www.sanatateata.com/frumusete/abdominale.htm&h=220&w=240&sz=6&tbnid=2y1EIaz7CVw7qM:&tbnh=101&tbnw=110&prev=/images%3Fq%3Dexercitii%2Bfizice&zoom=1&q=exercitii+fizice&hl=ro&usg=__p74oyTz17ralDmNguM4JmaZt9xY=&sa=X&ei=z1D1TPTgMsftsgbI-O25BA&ved=0CCgQ9QEwAg
    5.00http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://cms.arond.ro/cms_websites/CMS_ladyever/images_articles/941_1_yoga_vacanta.jpg&imgrefurl=http://www.lady4ever.ro/articol/1889_1/Exercitii-Yoga-pentru-detoxifierea-organismului.html&usg=__MFiVpVjb8ohC0PZzlQzHFWW9krA=&h=164&w=131&sz=7&hl=ro&start=18&zoom=1&itbs=1&tbnid=TsFzLZZAb1XF-M:&tbnh=98&tbnw=78&prev=/images%3Fq%3Dexercitii%2Byoga%26hl%3Dro%26tbs%3Disch:1
    6.http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.viata-sanatoasa.info/wp-content/uploads/2009/01/yoga-at-work.jpg&imgrefurl=http://www.viata-sanatoasa.info/tag/exercitii-yoga/&usg=__-AlhNO9FdHksnoATLFmE90tAeiY=&h=273&w=398&sz=15&hl=ro&start=5&zoom=1&itbs=1&tbnid=iK2lLSKUJOQq8M:&tbnh=85&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dexercitii%2Byoga%26hl%3Dro%26tbs%3Disch:1 (de asta nici nu stiam 😀 )
    7. http://www.exercitii-abdomen.ro/exercitii-pilates-video.html
    8. si pentru ca tot ti-e dor de soare –
    http://www.220.ro/funny/Exercitii-Fizice-Pe-Plaja-D/RIbGf5wNOY/
    9. uite, de chestia asta cred ca ma apuc si eu – http://taebo-tae-bo.blogspot.com/

    • Alexandra zice:

      Of, Laurico, am bicicleta, am placa de abdomene, am casete pilates, da’ nu stiu ce n-am. O piscina daca as avea, da tata! Ca sa ma duc la un lighean in oras sa iau cine stie ce ciuperca, parca nu-mi vine, zau!Oricum, mersi pentru toate informatiile postate acilea, le voi studia in primul weekend si poate, cine stie, m-oi apuca si eu sa ma misc un pic, ca am anchilozat de tot!

  8. maryanne zice:

    impartasesc cu tine si cu Victoria aceleasi semtimente in momentul asta si pana la primavara.Asta e,nu avem ce face,ne uitam pe pozele din vara si asteptam.Si eu ma simt naspa rau,nu am chef de nimic.Macar daca ar ninge ,ar mai fi ceva,dar ploua si e si mai rau.Chiar ieri ii spuneam sora-mii care e in Italia,ca mi-e dor de vara si ea :deja?nici n-a trecut bine si deja ti-e dor?Ce-i pasa ei ca acolo e cald la ea.As pleca in Tunisia sau Maroc,acolo sunt leandrii multi si bouga toate culorile.As pleca pentru toata iarna intr-o tara calda daca as putea.Dar cum nu se poate,stau aici si visez.

  9. Georgiana zice:

    Iarna nu-i ca vara! Si mie mi’e dor de vara mai ales ca iarasi am racit! deja a doua oara in decurs de doua luni 😦 Urasc frigul!!!

    • Alexandra zice:

      Ah, mie-mi spui! Uite chiar acum am tras o spaima de zile mari, am crezut ca se darama casa pe mine! Ce crezi, cade gheata de pe acoperis si se aude de zica ca pleaca si acoperisul, cu totul! Ia si tu ceva sa-ti intareasca sistemul imunitar!

  10. Georgiana zice:

    aaa, la noi ninge in draci! viscolit!

Lasă un răspuns

