Bebeul hip-hop

Vazand la Georgiana pe blog niste pusti fenomenali dansand, si pentru ca se apropie Mos Niculae si ne amintim fara sa vrem ca am fost si noi odata copii, am cautat si am  gasit   pe net  un pitic talentat si simpatic! Cred ca are cam un an insa  danseaza mai bine ca mine!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Bebeul hip-hop

  1. Georgiana zice:

    ei spune!!! el abia sta pe picioare si stie sa danseze!! :)) m’am stricat de ras 😆

  2. gabriela zice:

    🙂 nemaipomenit! M-am amuzat de bebelusul nazdravan. Ai vazut cat impact poate avea o piesa buna si un artist celebru?

  3. victoriacus zice:

    il stiu.L-am mai vazut.E mortal

Lasă un răspuns

