Au incoltit bietele narcise

Desi am pus bulbii destul de tarziu, toamna asta prelunga a facut ca vreo cateva narcise, mai precoce, sa incolteasca. Am mai patit-o asa intr-un an, numai ca atunci pusesem bulbii devreme, in septembrie si mi-au incoltit la greu atat lalele, cat si narcise. In situatia asta e clar ca vor degera, iar rezultatul va fi ca la primavara nu vor mai inflori. Bulbii insa nu vor avea de suferit.De asemenea , nu trebuie acoperiti cu nimic, folie de plastic, ori ceva de genul asta, pentru ca abia atunci s-ar putea strica si bulbul. Asta este, n-avem ce face, decat sa asteptam primavara , apoi vara, cand scoatem bulbii din pamant.

Un lucru am sa incerc totusi si anume sa iau doi-trei bulbi, din acestia cu frunze rasarite, sa-i pun in ghiveci si sa-i bag in casa, undeva mai la racoare, de exemplu in sufragerie. Sa vedem ce-o iesi! Dar asta numai dupa ce vor trece ploile si se va usca pamantul , cat de cat.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Au incoltit bietele narcise

  1. gabriela zice:

    vine iarna cu narcise la feresti. 🙂

  2. Georgiana zice:

    cam nasol, am pozat şi eu zilele trecute nişte toporaşi apăruţi în grădiniţa din faţa scării…. s-a întors până şi timpul cu susu-n jos!

  3. Pingback: Iarnă prin păr « Georgiana

  4. Constantin zice:

    Stii ca azi am vazut un tiganus cu ghiocei? Ma intreb de unde i-o fi luat ca la noi a nins aseara (si o parte din noapte) si e totul troienit. 🙂 Si e deja a treia ninsoare pe iarna asta.

Lasă un răspuns

