Salata cu ton

O fi, n-o fi, eu am facut-o! Acum, s-ar putea ca finii cunoscatori sa se umple de nervi la vederea salatei mele cu ton, dar la foamea pe care o am, n-am mai stat sa studiez problema si am pus in ea ce mi s-a parut mie a fi potrivit. Adica: salata verde ( ar fi mers si putina rucola, dar nema), apoi un ardei gras rosu taiat fidea ( cam cu toporul, asa), porumb la cutie Bonduelle, masline Kalamata rosii, ou fiert tare ( nemaiavand rabdare a iesit cam cleios, dar a mers), si binenteles, ton in ulei de masline. Ca dressing am folosit ulei de masline ( extra virgin) si zeama de la o lamanie. Sare, of course.

Salata asta a fost un pretext sa va spun ca maine plec la un curs , la Busteni, pana vineri, deci ne vom revedea abia sambata, cel mai devreme. Asta e, n-aveam nici o chemare, dar daca -i ordin…

Ramaneti cu bine and try to be good.

A, va mai las un cantec, superbissim, da mai incolo. Acum ma duc sa mananc salata aia, ca, da, am uitat sa va spun, trebuie lasata cateva minute sa se amestece gusturile. Pa!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Salata cu ton

  1. victoriacus zice:

    de vreo luna ma tot gandesc sa fac si eu,dar uit sa iau ton cand merg la cumparaturi 🙂

Lasă un răspuns

