Fusei la Busteni

Asa cum v-am zis, am fost la un curs la Busteni. Cursul, despre managementul riscului si auditului intern, asa ceva… Nu prea m-as fi dus, dar am zis, hai, fie ce-o fi, mai vad si eu muntele anul asta si mai scap  un pic de la serviciu… Si bine am facut ca am fost, caci mi-am intalnit doi fosti colegi de pe vremea cand lucram la Electrica si pe care nu i-am vazut de cativa ani: Radu Puscariu si Cornelia Stamatin- Michiu, recasatorita Serban. Doamne, cat m-am bucurat ca i-am vazut! Cat m-am bucurat!! Am ras, am depanat cateva amintiri, apoi am schimbat numere de telefon si ne-am luat la revedere. Pentru cati ani oare, iarasi?

De la Busteni v-am adus o singura poza, insa foarte, foarte sugestiva, zic eu! Acum, depinde de voi cum o interpretati.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Calator prin tara și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Fusei la Busteni

  1. victoriacus zice:

    hehe,sa inteleg ca ursii au ceas si ca mai devreme de 10 seara nu apar :)))))

  2. Roxana zice:

    Intotdeauna la ora 22:00 vin ursii ? 😆 Buna asta!

  3. Constantin zice:

    Vai de capul meu, n-am apucat sa citesc, am vazut fotografia si m-a bufnit rasul instantaneu. Nici acum nu mi-a trecut. Nu vrei sa stii ce cred eu despre cel ce a scris asemenea ineptie. Ma intreb totusi, cine si cum vede tabla asta, mai ales pe seara. Dar daca se intampla ceva, Doamne fereste, responsabilii din zona s-au scos: „noi ne-am facut treaba, am pus afise”. Offff! Sau o fi o invitatie? Treci ziua pe acolo, citesti si : ahaaa, deci sa vin la 22 daca vreau sa vad ursul!

  4. eu sper ca nu pentru multia ani,Alina………:)

  5. Hadya zice:

    Pazea vin ursii … :-))) Eu am gasit altceva pe tabela Salvamont cum iesi din Gara Busteni … un ursulet dragut care te priveste de dupa un trunchi de brad… am afisul respectiv pe facebook…Ma gandeam ca vei pune pe gradina visata poza aia cu baia … oricum e bine si asa … am cu ce ma delecta in Intercity! Ne vedem maine. 🙂

    • Alexandra zice:

      Hadya, sa stii ca am facut poze cu baia, am stat un pic in cumpana daca s-o postez sau nu… ei hai ca incerc s-o postez aici…acum mi-a trecut supararea, dar nu ma mai prinde careva prea curand la vreun curs. La naiba, macar de-ar fi bune la ceva cursurile astea!
      Nu merge postata in comentariu. O voi posta tot la articolul initial, apoi il sterg. Doar asa, pentru tine…

Lasă un răspuns

