Oblio

Va mai aduceti aminte de Oblio, voi cei de varsta mea, sau mai mari? Este filmul de desene animate care m-a urmarit toata viata, din copilarie si pana in prezent, iar cantecul pe care l-am postat l-am tinut minte ani in sir, melodie si versuri.Il stiu si acum!  Fantastic film! Imediat dupa ’89 a fost difuzat la televizor si mi-aduc aminte ce fericire a fost pe mine, ma comportam ca o fetita: o sa vad Oblio, il da pe Oblio, cat mai e pana il da pe Oblio!

L-am revazut chiar acum, pe youtube, sunt opt parti de cate zece minute, dar  din pacate nu poate fi descarcat. Nici de pe Torrents n-am reusit, deci tot pe youtube il puteti vedea, desigur, netradus.

O seara placuta!

ca sa-l vedeti, dati click pe youtube!

P.S. Cred ca reusesc sa-l descarc!!! Daca-mi iese, il postez immediatly, my precious friends!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

