Vizitatorii lunii decembrie

Uite, chestia asta cu vizitatorii mei care scriu ce scriu pe google si intra pe bietul meu blog, a devenit pentru mine ca un drog, e, hai nu chiar ca drogul, dar ca tigara de dimineata tot e. Ce sa faaac, imi plac oamenii, sunt draguti, chiar incerc sa intru in mintea lor, sa-mi dau seama ce au vrut sa spuna. Asta este si motivul pentru care le raspund cum le raspund: incerc sa intru in pielea lor.

Luna decembrie, fiind luna cadourilor , a curateniei si a pregatirilor pentru Noul An, vizitatorii au fost mai rari, dar chiar si asa, tot a mai esuat cate unul pe Gradina Visata. O sa-i vedeti imediat. Inca ceva: am sa scriu exact cum au scris si ei, de fapt asa am facut mereu, ati observat.

-„ ne a prins sotul ei„- si acum ce-oi fi vrand, sa-ti dau sfaturi cum sa iesi din rahat?? Daca inca mai traiesti si reusesti sa si tastezi, inseamna ca e ok!

-„ prazitura negreasa„- O zuna blonda de la Cluz, zelea intr-o zoi in timp ce manca dintr-un zambon: Azutoor, azutoor! Doi zmecheri de Bucuresti o auzira: degeaba plangi vrazitoareo, zavra nu te mai aude!

-„ poze romica si andreea si georgiana„-n-am decat poze cu Georgiana, daca vrei s-o vezi, intra pe blogul ei, aici

-” toata viata lu sfantu nicolae din nastere” –oaaa, nici Alexandru Graur nu s-ar fi exprimat mai bine. Bravo!

-” ce inseamna cuvantul petitie?- raspuns: nimic!

-” metode de intretinere si ingrasare a gradinii”-aici va las  pe voi sa va puneti mintea la contribuitie si sa-mi spuneti si mie ce-a vrut omul sa zica, ok? pai da ce, numai eu sa-mi scrantesc neuronii, aia care mi-au mai ramas??

-„eu n-am baut ciuperci”-cum frate, sa bei ciuperci? Ia da-ne si noua reteta!

-” flori din gradina lui nina”-n-am. N-AM!!

-” a mai trecut un an din viata mea”-si din a mea si din a lui si din a noastra. Sau cautai o romanta, ceva?

-„hemoroizi muraturi”-adica nu doar „muraturile”  fac hemoroizi , ci si hemoroizii fac muraturi? Sau te pomenesti ca pui muraturi pe hemoroizi si se vindeca? Sau faci hemoroizi daca mananci multe muraturi? Sau cum? Sau ce?

-” romi frumosi foto si bogati”-pitipoancoo, uitasesi sa scrii ” bogati”. Mai cauta!

-„6ztarta cu prune +! 9 ]1q+9+ 38q+] +”-no comment!

-„as dori si eu niste detalii de monte carlo?”-trebuia asa:” googalas, as dori si eu niste detalii de monte carlo, se poate, te roog, plsss”-atunci, da, poate-ti spuneam ceva despre Monte Carlo!

-” cati pasi face un om intr-o viata?”-pam-pam! Nici mai mult , nici mai putin! Presupun ca in medie, because daca o luam de exemplu pe madam Piscupeasca, care se duce doar la piata, la nora-sa, la matusi-sa de 80 de ani care e in spital, la casierie sa platesca intretinerea , la coafor o data la sase luni si la administratia financiara  pe 3 ianuarie sa plateasca impozitele,  in alta parte unde sa faca pasi?? Alta treaba insa cu Mmbebe Blubleth, maratonist din Etiopia, pe care-l fugareste fiara de cand l-a intarcat ma-sa! Iar ca sa raspund la intrebare:  ia fa pasi!

-” se spune ca cine planteaza brad moare”-hai sa-ti spun un secret: toata lumea moare!  Deci daca te abtii sa plantezi brad nu inseamna ca devii nemuritor! OK? Si apropo de asta, mi-am adus aminte de doua replici antologice ale unor cunostinte pe cand eram intr-o excursie in grup, cu ani in urma: prima a fost: brazii astia de pe munte, cine i-a plantat? A doua, la Cheile Bicazului: crapatura asta in munte s-o fi facut cu dinamita?

-” brazii cresc”-bine!

-” vreau sa fac o coliva de ajunul craciunului”-Doamne-ajuta!

-” m-am maritat foarte tarziu” -e, uite cum imi ridica unii mingea la fileu!In primul rand, defineste ” foarte tarziu”. Pentru o tigancusa, foarte tarziu inseamna 14 ani, par egzamplu. Mai departe: care e chestiunea? Esti baba, nu mai faci copii, nu mai ai libido, te inseala barbatul, te-ai maritat in graba, ca sa nu pierzi ocazia, era seara tarziu cand te-ai maritat, era atat de tarziu, incat mai bine n-o mai faceai, ca tot un drac si mai bine singur decat sa mai speli niste chiloti in plus, deci, what the fuck do you mean?

-” ce este tolba?„-stiti, uneori cred ca intra pe blogul meu si copii din clasele I-IV.

-” de ce sunt asa colorate crucile din cimitirul vesel”-chiar? de ce au colorat aia crucile in halul ala? Pai asa trebuie sa arate un cimitir, ca o sorcova? Pai ce-i acolo, balci, circ, ei dracie! Putin respect, va rog!

-” o seara frumoasa”-mersi la fel!

-poze sugestive inima ranita„- asta e vreun adolescent ( desi nu neaparat), proaspat parasit de iubit(a) si care vrea sa-si puna un avatar pe mess cu tema respectiva. Hai sa nu fim rai, toti am trecut prin asta, doar ca noi, astia mai coptii, n-aveam atunci avatare, tot ce puteam face era sa bocim doua zile si gata, ca aveam de dat teze si lucrari.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vizitatorii lunii decembrie

  1. Roxana zice:

    😆
    „ne a prins sotul ei,eu n-am baut ciuperci,flori din gradina lui nina,hemoroizi muraturi,brazii cresc,vreau sa fac o coliva de ajunul craciunului,m-am maritat foarte tarziu,de ce sunt asa colorate crucile din cimitirul vesel” …. am ras bine de tot 😆 😆

  2. Roxana zice:

    La fel! >:D<

  3. Constantin zice:

    Ma amuza si pe mine acesti termeni.Dar stii ce nu pricep eu: de ce oamenii ii pun intrebari lui nenea Google? Oare chiar se asteapta cineva ca dupa o intrebare de asta, sa apesi enter si sa-ti apara raspunsul in fata ochilor? Nu stiu, intreb si eu pentru ca am vazut ca aproape un sfert din vizitatori intra cu intrebari?

  4. Constantin zice:

    Aha, se ia. Am pus si eu semnul intrebarii. 🙂

  5. Georgiana zice:

    ahahahaha 😀 ‘or sa fie dezamagiti cand ‘or sa dea de’o Georgiana ca mine :)))
    Te pup!! Bine te’am gasit!!

  6. Alexandra zice:

    Bine ai venit!
    Ai cam slabit!

  7. victoriacus zice:

    Doamneeee……am ras…….si-am ras……si iar am ras…….pana m-a apucat durerea de gat si mi-au dat lacrimile.Nu esti zdravanaaaaaa………………
    Ca eu nu am ras de ce au scris aia…….am ras de comentariile tale :)))))

Lasă un răspuns

