Doua oua

Ati mai pomenit un articol despre doua oua? Nu? Vedeti acuma, caci despre asta e vorba aici si anume despre primele doua oua zamislite de gainusele mele. Ca acum sunt gaini, nu mai sunt pui, este?

Cel care le-a descoperit este sotul meu, caci el le da de mancare si de baut si le face si curatenie.Asadar, de azi intram pe productie!  Imi pare rau ca nu le-am descoperit mai devreme, ca le puneam la cozonac.

Eu stiam ca gainile nu mai oua cand vine frigul, ori se pare ca pe  gainile mele tocmai frigul le-a facut sa oua. Cum s-ar zice, a fost un frig de s-au ouat gainile!

Usa la cotet fiind deschisa, tot pasaretul iesi afara, mai putin Rambo, pesemne sa pazeasca cuibul.

Si tot azi am auzit si primul cucurigu in curte! O fi fost legat de faptul ca au aparut primele oua?

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Doua oua

  1. Pingback: Prognoza meteo pe peroiada Sarbatorilor - Elisa – gradina mea de vis

  2. gabriela zice:

    Frumoase oua, frumoase gainuse. Dar vad ca le-ai si incaltat pentru iarna. Sunt cumva cizme din alea U.G.G. ?

  3. simf zice:

    pentru noi, anul trecut, de mos nicolae, tot asa au ouat, in mod special, gainile. am gasit 4 oua si tare ne-am bucurat. anul acesta insa n-au vrut sa ne surprinda, cel putin pana acum. dar noi tot le iubim.
    e inceputul la gainusele voastre, sa va bucurati de ele.

  4. Maria Ionescu zice:

    Am crezut ca i-ai numarat ouale domnului Nastase,cind am citit titlul postarii,era sa nici nu-l citesc ,dar curioasa cum sint ,am vrut sa vad ce si cum.

  5. Georgiana zice:

    Bai, da’ ci frumoase’s, zau ca’mi plac! Sigur ca cucurigu’ o fost de prevestire a ooleor! mandru ca’i tata! 😀

  6. Alexandra zice:

    Ai vazut ce blana au?

  7. Georgiana zice:

    Alexandra, esti o sufletista si de aia te iubesc io! 😉

  8. Georgiana zice:

    se cam potriveşte, da… parca prea bine, nu-ş cum….

Lasă un răspuns

