Cozonacei

N-am stare! Cand ma gandesc ca poimaine este Craciunul si eu n-am facut nimic de mancare ma apuca amocul! M-am invartit, m-am sucit, as fi infasurat sarmale, dar am uitat de dimineata sa scot carnea din congelator, asa ca ce sa fac, am mai pus de un cozonac.

Doar ca de data asta i-am facut mici, in forme rotunde si i-am umplut cu nuca si rahat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asta, ultimul, este pentru Georgiana. Mi-a cantat un colind, cum de ce? Cine canta un colind, primeste un cozonacel.

Pupici!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cozonacei

  1. Georgiana zice:

    Săr-na la matale, boieroaicoooooo! Ce cozonac buuuun! Mă frig şi mănânc, mă frig! 😀
    Te pup şi te îmbrăţieşez! Asta da surprizăăăăăăăă!!! hai că nu mai pot de tare ce mi-a plăcut: atât cozonacul cât şi fotografia asta! Eşti mortală! Am zis!

  2. Alexandra zice:

    Hai sa fie primit! 😀

Lasă un răspuns

