Primiti cu Mos Ajunu’?

Buna dimineaaaaata la Mooos Aaajuun!

Ne dati ori nu ne dati

Ne dati ori nu ne dati,

Ne dati, ne daaaaaaaaaati!

Am venit si noi odata

La un an cu sanatate

Domnu’ sus sa ne-ajute

La covrigi si la nuci multe

Buna dimineaaaaata la Mos Ajun!

Aceasta noapte e pentru noi

Cea mai frumoasa dintre sarbatori

caci noi cu totii venim acum

Sa va uram de Mos Ajun

La anul si la multi ani!

http://video.crestinortodox.ro/embedded/ey5b9lFgfjx<p><a href=”http://video.crestinortodox.ro/ey5b9lFgfjx/Corul_Madrigal_Buna_dimineata_la_Mos_Ajun.html&#8221; target=”_blank”>Corul Madrigal – Buna dimineata la Mos Ajun</a> pe <a href=”http://video.crestinortodox.ro/&#8221; target=”_blank”>video.crestinortodox.ro</a></p>

Am colindat pe la: Georgiana, Constantin, Elisa, Laura, Victoria, Roxana, Ilinca, Mariana, Daiana, Tanti Jeni, Zana si as mai colinda , da’ mi-e ca s-o innopta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Primiti cu Mos Ajunu’?

  1. Roxana zice:

    Am primit colinda 😀
    Apropo de colinde azi au venit niste baieti,au intrat in curte,deoarece nu stau la bloc 😛 si au inceput cu urarile,cantarile iar eu m-am ascuns sa nu ma vada 😆 si au plecat fara nimic,slava domnului 😛

  2. Georgiana zice:

    Buna să-ţi fie inima, colindătorule!! Ia de aici niste nuci si un colacel impreuna cu cele mai calde urari de bine!! Să ai cele mai fericite sărbători alături de cei dragi!
    Te pupic de Moş Ajun!

    Roxana, de ce? ţi-era frică?

  3. Mariana zice:

    Am primit cu drag colindul!
    Vrei:nuci,mere…hi,hi!
    Cu drag te servesc cu tot ce am facut si mai fac si miine!

    CRACIUN FERICIT !

    • Alexandra zice:

      Imi inchipui ce minunatii sunt la tine in bucatarie! Mariana, primesc orice, eu pana la ora asta n-am facut nimica, nu am decat ziua de maine la dispozitie.

      Craciun fericit, tie si la toti ai tai!

  4. victoriacus zice:

    sigur ca dam,ca prea frumos brad ai aici 🙂
    Craciun fericit!

  5. ilincaotgramesti zice:

    Varzari cu varza murata si foitaj cumparat daca nu ti-e cu banat
    cornulete cu rahat, de post, din aluat simplu cu faina, margarina, apa, sare si otet
    carnati cu ingrediente cumparate dar in camara atarnati
    Adica chestii pentru Ajun si chestii pentru Craciun

    de mai vii poate mai capeti cate ceva si apoi iti voi ura daca voi mai rezista ca anul asta tare greu imi merg toate. Adica si as vrea sa fac si as vrea sa haladui sa ma bucur de soare si cer si aer atunci cand sunt blande.

  6. Pingback: - Elisa – gradina mea de vis

  7. Zana Eficientei zice:

    de la mine, pentru colinda: o bere, ca nu mai puteam fara dupa atata gatit si, daca tii post, o salata de avocado cu ceapa verde si maioneza de post 🙂 ok, si niste paine prajita, sa nu ti se aplece 🙂

  8. irenadaiana zice:

    primim , primim – te-astept cu vin rosu fiert cu scortisoara si mere albe ca vei fi inghetata de pe drum. Si-un cozonac cu nuca multa , covrigei vanilati si multa bucurie. La multi ani!

  9. Roxana zice:

    @Alexandra : Iti dau sigur 😀
    @Georgiana : Nu de frica,vroiam sa scap de ei,nu stateam de ei ca aveam treaba prin bucatarie si am zis daca vede ca nu e nimeni acasa pleaca mai repede 😆 si eu rea 😆

  10. Maria Ionescu zice:

    Uite,de la mine un vin fiert cu cuisoare si scortisoara,niste biscuiti cu ciocolata si fructe confiate,mere,multe nuci si un banut,iar daca n-ai apucat sa bucataresti,ti-oi da eu din fiecare fel ca anul asta am avut timp mai mult ,si am facut de toate,numai sa-mi zici ce va place,ca n-as vrea sa va provoc vreo suferinta.Craciun fericit !

    • Alexandra zice:

      Maria, deja m-am ametit de la vin, eu zic sa-mi pui restul la pachet, ca am tot colindat si m-am imbuibat! Si ca sa ingros obrazul, n-ai niste sorici in plus? Asa , la vreun metru patrat, nu mai mult!

Lasă un răspuns

