Muzica

Azi am fost foarte…lirica. Am citit poezie, am ascultat muzica, am mai facut un tiramisu.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Muzica

  1. Roxana zice:

    Tiramisuuu 😀 yay 😛

  2. Roxana zice:

    Nu stii ca fiecare cu ce il intereseaza mai mult 😆 …

  3. Theodora zice:

    Si mie imi place tiramisu.
    Astazi am vrut sa fac baclava dar nu am mai avut timp.
    Poate maine 🙂

  4. Zana Eficientei zice:

    tu tiramisu, io tiramisu … toata lumea tiramisu! 🙂 Craciun fericit!

  5. Mariana zice:

    Ma incintat muzica propusa de tine!
    O zi placuta!

  6. Maria Ionescu zice:

    Muzica buna,tiramsu bun,imagini splendide cu alte cuvinte,trai pe vatrai ca la romani,putina munca,odihna multa!

  7. Constantin zice:

    Si probabil ca, tot asa de … lirica, l-ai si mancat. Sa-ti fie de bine, Alexandra! 😀 Multumesc pentru muzica!

    • Alexandra zice:

      Sa stii ca dupa prima inghititura de Tiramisu, lirismul meu s-a risipit ca fumul de tigara. Eh, nu chiar de tot, ca uite ce raspuns iti dau.Muzica? Daa, sper c-ai ascultat-o si nu-mi dai un comentariu de complezenta.

  8. Constantin zice:

    Vad, numai in figuri de stil te exprimi! Boala asta e cu sechele. 🙂 Si chiar am ascultat muzica, am momente din astea cand ma loveste si pe mine.

Lasă un răspuns

