30 decembrie

Evenimente importante petrecute pe 30 decembrie.

  • 1703: cutremur puternic în Tokio soldat cu 37 000 de morţi.
  • 1906: Iran devine monarchie constituţională.
  • 1916: la Budapesta este încoronat ultimul rege ungar Carol al IV-lea.
  • 1922: Se formează Uniunea Sovietica (se va dezmembra în 1991).
  • 1947: Regele Mihai I abdică şi renunţă la conducerea statului.
  • 1950: Vietnam. Laos si Cambodia devin state independente.
  • 1963: Se naste Alexandra Catana, personalitate marcanta a blogosferei feminine romanesti. 😀
  • 1976: Se constituie societatea româno-franceză Oltcit.
  • 1986: începe invazia americana in Honduras.
  • 1987: Robert Mugabe ales preşedinte în Zimbabwe.
  • 1993: Israelul si Vaticanul stabilesc relaţii diplomatice

DRAGII MEI , DRAGI!

Cred ca  v-ati prins deja, astazi este ziua mea. Implinesc 47 de anisori si nu mi-e rusine sa spun asta raspicat, ba inca ma si mandresc cu anii mei. Nu ma mandresc eu cu unele chestii pe care le-am facut, ori pe care nu le-am facut, cam ca fiecare dintre noi , dar asta-i deja alta poveste . Nu v-am spus dinainte ca este ziua mea pentru ca n-am vrut sa va simtiti obligati sa-mi aduceti un cadou, mie fiindu-mi de ajuns prezenta voastra, fie ea si numai pentru cateva minute.

V-am pregatit cu manutele mele un tort de ciocolata, dupa o reteta nou-nouta! Sper sa va placa!

Lumanari n-am pus pe tort, pentru ca asa cum zicea Beligan, ” Cu cat tortul nostru de aniversare are mai multe lumanari, cu atat mai putin suflu avem sa suflam in ele!” 😀

UPDATE: Pentru ca sunt tare mandra, vreau sa va arat si voua cadoul meu de la Constantin!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

187 de răspunsuri la 30 decembrie

  1. redsky2010 zice:

    multi ani traiasca,multi ani traiasca, la muuuuuuuuuuultiiiiiiiii aniiiiiiiiiiiii!!!
    sa fii sanatoasa, voinica si la punga groasa!

  2. papagigli zice:

    First of all, La multi ani, la multi bani, la cit mai putine doftorii si la cit de multe dorinti implinite!
    Acum fug sus sa citesc postul. 😀

  3. redsky2010 zice:

    iata si cadoul meu:

    sa fii iubita!
    acum primesc tort?

  4. Georgiana zice:

    LA MULTI ANI!! ITI DORESC TOT CE-MI DORESC SI MIE!!
    te pup si te iubesc mult de tot!!! :*

  5. Alexandra zice:

    Foarte tare! Dear…mmmmm! 😀 Pai n-am zis fara cadouri! Multam fain, tort primeai oricum. Sa traiesti, Anca, ma bucur ca te-am cunoscut!

  6. papagigli zice:

    Cum n-am ce citi? Da’ poza? 😉

  7. Alexandra zice:

    Ahahaha! Si ce-mi citesti in privire, papa? Ia zi tu!

  8. Georgiana zice:

    si un mic cadou, pt ca-ti place si Parisul si GM!

  9. papagigli zice:

    Pai as zice c-ai o privire agera si-un zimbet monalisian 😉

  10. Alexandra zice:

    O, Da!! M-ai atins la coarda cea mai sensibila! Mersi, gagico! esti cea mai scumpa!

  11. Georgiana zice:

    Alexo, acu’ banuiesc ca te tine sotul in brate, nu? 😛

  12. Alexandra zice:

    M-a tinut ceva mai devreme si dupa cum se uita de gales la mine, cred ca o sa ma mai tina o data 😀

  13. papagigli zice:

    Cum bai, tu ne scrii din pat? 😆

  14. Georgiana zice:

    Pai la ce sampanie zambeste acolo pe masa… cred si eu!! si lumanarea… ce-o sa fie? ce-o sa fie? o sa fie o NEBUNIE!! hi hi hi

  15. papagigli zice:

    Hmmm, voi ati trecut deja la sex si eu ce draci sa fac? S-o dau cu capu’ de chiuveta? 😆

  16. Alexandra zice:

    Ma ce ma bucur ca sunteti aici cu mine!! Nici n-aveti idee! Imi sunteti tare dragi mai copii!

  17. papagigli zice:

    E hai ca m-am mai linistit. Deja-mi incepusera rotitele s-o ia razna

  18. Alexandra zice:

    Asa, vezi! Ia o bucata de tort, face bine la endorfine!

  19. papagigli zice:

    Alexuto
    Daca asta te fericeste, eu sa stii ca stau cu tine toata noaptea :d

  20. Georgiana zice:

    Alexo, si eu ma bucur ca macar asa iti pot fi alaturi 🙂 o sa vina ea si vremea nevirtualului!!

  21. papagigli zice:

    Pai eu nu ti-am pus-o din motive de leat, ci din motive de auguri 😉

  22. Alexandra zice:

    Chiar, o mai trai Rafaella?

  23. redsky2010 zice:

    alexa,ai dreptate, aduce ceasul 😀 asa-i ca tortul tau nu ingrasa?

  24. Georgiana zice:

    mie-mi plac rafaello 😆

  25. redsky2010 zice:

    georgi, am fererro rocher, ce zici?

  26. papagigli zice:

    Nu stiu, da’i drept ca nici nu m-a mai sunat 😀

  27. Alexandra zice:

    Pai si daca tu te-ai dus la dracu cu carti! Si-a luat fata gandul, ce-oi fi vrand!

  28. Alexandra zice:

    Joc de glezne, n-ai fost pe faza!

  29. Alexandra zice:

    Barbut! Ca-n Colentina anilor ’70! Papa tre sa stie ceva ceva.

  30. Georgiana zice:

    Alexa, trimite-mi mâine cu naşul măcar o feliuţî … 😀

  31. Alexandra zice:

    daca erai tu acilea…..

  32. papagigli zice:

    Stai soro ca nu-i reprosam ei, iti raspundeam tie la intrebarea cu funeraliile 😀

  33. redsky2010 zice:

    nu dai nimic la caini! mancam noi tot-tot!

  34. papagigli zice:

    Barbut? Am jucat si d-ala, dar numai la serviciu 😆

  35. Alexandra zice:

    Hai ca am luat-o rau pe ulei, ma prind greu si pe urma mai e si varsta, deh!

  36. papagigli zice:

    Alexoaio, da’ un tort de muraturi n-ai?

  37. Alexandra zice:

    Daca ai sti Papa cate muraturi am, intreab-o pe Geo! Pe alese, fratioare! Zi numa ce vrei sa-ti aduc si se face!

  38. papagigli zice:

    Aha, noua ne-ai umplut burta cu tort si tu te-ai ocupat de prosecco ala zglobiu. Frumos, n-am ce zice! Bine ca mi-am adus de acasa 😆

  39. papagigli zice:

    Mi-am pus si eu, draguto. Am ditai butoiul cu de toate, inclusiv varza 😉

  40. Alexandra zice:

    Hai ma nu fi rau! Ala era asa, sa va iau fatza, dar vin acum cu potol ca lumea! Am de toate, asa ca poti sa comanzi ce vrei! Iar de baut, mai bine nu ma-ntreba!Am si Absint daca vrei sa stii! De vreo cinci feluri. Sa-ti arat?

  41. Georgiana zice:

    pasta aia de dinti care se cheama absint, s-o beti voi, eu vreau uiskisor! 🙂

  42. redsky2010 zice:

    absint? asta se bea gol sau in combinatii?

  43. papagigli zice:

    Alex
    Nu-mi arata don’sora ca mai ia cu amoc si mai am de scris la review-urile oamenilor

  44. papagigli zice:

    Ge
    Ehe, stiam eu cu cine m-adun! D-ala beau si eu acum in cinstea Alexutei

  45. Georgiana zice:

    Red, Jack rulz!!
    Alexa, da! ala e uzo! ca sa vezi cat is de scoasa’n lume! :mrgreen:

  46. Georgiana zice:

    Papa, hai noroc şi ce-o zis oaia!!

  47. Alexandra zice:

    @Red, va dau, numa nu absint, ca l-a baut Papa pe tot! Popii astia, numa gura de ei! Beau de sting, curvasaresc la greu si ne tin noua predici. pfui!
    @ geo, am si Uzo!

  48. Georgiana zice:

    Alexa, saraca, cred ca vrea sa se duca la culcare, langa sot, dar nu indrazneste sa ne spună, că na! nu se cade să plece gazda! muhahaha

  49. papagigli zice:

    Bai, ce popi visezi tu pagino, eu mi-s papa, ce sceptru’ meu ma tot popesti? 😆

  50. redsky2010 zice:

    pai crezi ca ar trebui s-o lasam sa mearga? intreb si eu 😀

    • Alexandra zice:

      Da de ce nu ma intrebi pe mine, Red, hai ca te-am auzit cand te susoteai cu Geo. Stati cat vreti, mancati ce vreti, beti ce vreti si …atat, ca aude Papa si numa ce asteapta o aluzie cat de mica, stiu eu la ce.

  51. papagigli zice:

    Noroc Ge si ce-o spus „behehe” 😀

  52. Georgiana zice:

    Red, nu vezi ca se tine batzoasa? 😀
    Alexo. mi-o trecut! is mai fresh ca niciodata!

  53. papagigli zice:

    Don’soarelor, eu va pupez si va urez o noapte agitata 😉
    La multi ani Alex!

  54. redsky2010 zice:

    vad.vad! vaaaaaaaaaaddddddddddd!!!!
    sau vedeam si inainte?

  55. Georgiana zice:

    noapte buna, papo! pupicei!

  56. papagigli zice:

    Alex
    Eu am treaba, dupa cum am divulgat anterior. Sa fac plici! na ca mi-am dat si cuvintul de onoare 😆
    pup u

  57. redsky2010 zice:

    la absintul ala care l-ai fluturat si gata!

  58. Georgiana zice:

    unde ramasesem, chiar!

  59. Alexandra zice:

    Red, iti pun un Cointreau, e bun , digestiv, merge seara. Ce zici? Va d ca Georgiana a disparut din peisaj.Geooo, te-ai culcat?

  60. redsky2010 zice:

    foarte bun! hai sa traim si sa ne servesti mereu asa.
    cum e sa fie ziua ta intre sarbatori?

    • Alexandra zice:

      Nasol. Nici nu simt ca e ziua mea. Toata lumea cu lamultianu pe buze, basca munca in bucatarie, ca de, pe 30 tre sa pregatesc masa de Revelion, deci iti dai seama! Daca ar fi fost pe 31 sau pe 1, ar mai fi fost o chestie! Am vazut ca m-ai trecut in blogroll. Uite inca un cadou de ziua mea,multam fain! Red, daca vrei sa mergi la culcare, nu te formaliza, am casa mare, ai unde sa dormi, fata!

  61. Georgiana zice:

    cocktail sa fie! cum sa ma culc? socializam cu sotu’ pe aici! nu scapi de mine! heheee!

  62. Georgiana zice:

    pai na! fac si eu ce pot! macar atat! oricum ma gandesc sa-ti fac o surpriza… nu scapi numa’ cu atat!

  63. Georgiana zice:

    hai ca mai fumez cu tine’o tigara si ma duc la patuc. mai sarbatorim si cand ne’om trezi ca ziua ta e toata ziua!!!

  64. redsky2010 zice:

    deci eu-s pe aici inca o vreme,dar mai arunc un ochi la un serial,boala grea 😀
    noapte buna,georgi!
    da,te-am trecut,ca mi-e mai usor asa sa dau de tine. dar fiind mai noua intrale scrisului…m-am gandit ca daca iti spun, sa nu te simti obligata sa faci la fel…

  65. Georgiana zice:

    Alexo, si eu vreau sa ma las dar nu pot! asa ca o vreme prefer sa nu ma mai gandesc la asta!
    Va pup fetili lu’ tata de noapte buna!
    La multi ani Alexuta si sa nu uiti ca cineva de prin Moldova ti iubesti mult! :*

    • Alexandra zice:

      Noapte buna, Georgiana draga! Acu ca m-am linistit imi dau seama ce emotionata sunt. Nu mai spun nimic , ca nu mai pot, nu mai am cuvinte… Te pup, somn usor, vorbim maine.

  66. redsky2010 zice:

    chiar? vezi, a meritat sa iti urez prima „la multi ani” ia uite ce compliment dragut, am primit 😀
    georgi-somnic pufos!

  67. redsky2010 zice:

    sarbatorita, fugi la nani, ai pe cineva care te asteapta acolo. la multi ani,inca o data :*

  68. Georgiana zice:

    red, si mai pufos sa fie al tau!
    Va pupacesc tare, tare! paaaaaaaaa!

  69. Georgiana zice:

    sapte purici pi’un picior si cu unu’ dupa gât, ca sa’mi ţie de urât! 😛

  70. Cristian Baciu zice:

    La Multi Ani !
    Se pare ca in viata aste mai bine sa-ti para rau de ce ai facut decit sa-ti para rau ca nu ai facut anumite lucruri.
    Te pup cu drag si respect
    Cristi B

  71. Mariana zice:

    La multi ani, Alexandra!
    Viata sa iti daruiasca numai bucurii si sanatate iar implinirile sa iti lumineze sufletul!
    Te pup si mimbratisari calde!iar pentru asta retine te rog o feliuta de tort!revin dupa o t…..!

  72. anka zice:

    La multi ani! Multa sanatate si tot ce-ti doresti!
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    • Alexandra zice:

      Anka, fii binevenita la petrecere! Multumesc frumos de urari, iti doresc si tie la fel. Si te mai astept si cu alta ocazie, nu neaparat festiva, doar asa, sa stam la o cafea!

  73. Sculaaaaaţi, gaaaaazde, nu dormiţi,
    Vremea e să vă treeeziţi.

    Ale draga, nu o mie de ani iti doresc, ci doar atatia cat o sa te poti bucura de ei!
    Sa fii sanatoasa, sa ai parte de mult soare (ca vad ca esti dependenta de el) si sa te bucuri din plin de cei dragi!
    Pupaturi, cor de urale si zugalai!

  74. maryanne zice:

    La multi ani !si din partea ,cu multa sanatate si tot ce iti doresti si cum stiu ca iti plac trandafirii,nu puteam sa nu-ti ofer un buchet http://maryanne.sunphoto.ro/TRANDAFIRII_MEI_2010/24106586

  75. maryanne zice:

    nu stiu unde se duc mesajele mele,ca nu ajung

  76. maryanne zice:

    uite ca asta a ajuns.Ti-am mai trimis doua inainte.Iti mai spun inca o data La multi ani cu multa sanatate,bucurii si impliniri !!!!

    • Alexandra zice:

      Au ajuns si alea, doar ca erau in spam. Multumesc frumos, Maryanne! Esti o deosebita, la fel ca si trandafirii tai! La multi ani si tie, fetitei, sotului si la toti ai tai. Sarbatori fericite, Anul Nou cu bucurii!

  77. ilincaotgramesti zice:

    Vin si eu cu un cadou

  78. Georgiana zice:

    băăăăi! aţi halit tot tortul???
    Nu-i nimica, bine c-o mai rămas absint!! La mulţi aniiiiiiiii! hai noroc cu sănătate!!!

  79. mishulake zice:

    Multi ani frumosi, frumoaso!

  80. demeter antonia zice:

    la multi ani draga doamna!!!!!!!!!!!

  81. Roxana zice:

    La multi ani Alexandra! Iti doresc multa sanatate si iubire 🙂 Te pup si te imbratisez 🙂

  82. Alexandra zice:

    Sa cresti mare, Roxanica! Mersi de urari, te pup si eu!

  83. Mariana zice:

    Alexandra mai bine ne invitai la tine!Vad aici un „cearceaf „de coversatie!!!

  84. papagigli zice:

    Lamultianio, te trezisi? Tz, tz, tz! Asta nu-i bine. Ia sticla si sarbatoreste-te pina deseara!. Io nu poci ca-s deja pe ogor. Ar. 😀

  85. redsky2010 zice:

    la multiiiiii aniiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! ca am uitat sa-ti spun azi 😀
    mai este tirami-su? ca tortul a fost de-li-cios!

  86. Constantin zice:

    La multi ani, Alexandra! Iti doresc tot binele din lume, sa fii sanatoasa si fericita si orice iti doresti sa ti se indeplineasca! O zi buna in continuare!

    • Alexandra zice:

      Multumesc frumos, Constantin, mi-ar fi placut sa fi fost si tu aseara la petrecere! Toate cele bune si tie si lui Radu! Mai vorbim si maine, da?

      • Constantin zice:

        Si mie, dar n-am primit invitatia. Dar, daca vrei, pot sa te ajut acum la spalat paharele. 🙂 Mai vorbim anul asta, sper sa trec maine pe aici cu uratul.

      • Alexandra zice:

        Am trecut pe la tine, dar n-am batut la usa ca erau luminile stinse si am crezut ca dormi. Asta e, data viitoare.
        Mersi, esti tare dragut, dar le-am spalat deja.
        Asa, ne auzim maine. Noapte buna, Constantin!

  87. Maria Ionescu zice:

    La multi ani,viata lunga si banuti in punga!

    • Alexandra zice:

      Maria, bine zis, ca o viata lunga fara un banut in punga, ce viata mai este aia? Adica, zic, macar de medicamente, acolo, la batranete si de un balneo, ceva. Multumesc de uarari, la multi ani si tie!

  88. cnusi zice:

    La Multi Ani ! si tot ce iti doresti

    • Alexandra zice:

      Mersi, Cnusi, sa traiesti, sa fii cuminte, sa ai noroc in viata cu carul! M-am cam speriat, iti spun drept, de unele chestii de pe la tine, de-aia… stii tu. Dar mergi inainte, o sa fie ok! La multi ani si tie!

  89. Pingback: La multi ani,2011! | Redsky2010's Blog

  90. victoriacus zice:

    Off ,ieri nu am intrat pe net si uite ce tort am pierdut 🙂
    Te pup,te imbratisez cu drag,cu tot cu David si Zana Zanelor(care acum e zana cu 2 dintisori :)) si iti uram ani multi si friciti,sa fii si la 100 de ani cum esti acum si sa ai sanatate.Te pupam cu drag 🙂 La multi ani!!!!!

  91. Pingback: La multi ani, Alexandra! | 7 coline

  92. danamel zice:

    LA MULTI ANI!
    Toate visele sa ti se implinesca!
    Scuze pentru intarziere dar abia astazi am vazut postarea ta, iar mesajul sa stii ca este la fel de cald ca si celelalte urari pe care le-ai primit!

  93. huni zice:

    Am uitat sa zic si pe aici La Multi Ani, adica Happy Birthday, sa fie clar ca nu-i de rev :)!

  94. Elfa zice:

    La Multi Ani, frumoasa Alexandra! Atat cu ocazia aniversarii cat si al noului an. Pupici.

  95. irenadaiana zice:

    La multi ani draga mea si iarta intarzierea da’ net-ul asta wireless mi-a facut numai figuri in ultimele zile. Oricum , bag sama pierderea a fost doar a mea ca-mi inchipui ca si tortu’ si bautura au fost de milioane. Iti urez multe , bune si frumoase si banoase. Te pup . 🙂

Lasă un răspuns

