13 răspunsuri la Gradina Visata are logo!

  1. huni zice:

    Mai incet te rog, ca aici inca se doarme! Are cineva un algocalmin? 🙂

  2. cnusi zice:

    @huni s-a lăsat greu ? :)) ,lasă algocalminul,este o vorbă românească „cui pe cui se scoate”

  3. huni zice:

    @dada, merge orice!
    @cnusi bine zici :D, ia sa vad ce mai gasesc pe aici….

  4. redsky2010 zice:

    fan logo-ul sa-l porti sanatoasa 😉

  5. Roxana zice:

    Frumos logo-ul 😀

  6. 7coline zice:

    Bai, cand scriai tu postul asta, eu ma intorceam deja de la munca. Asa ca pot candida cu succes la titlul de cel mai harnic individ in prima zi a anului. Accept si premii, sa stiti! 🙂 Dar mie sa-mi spui daca ai aruncat tigarile, ca asa te laudai cu ceva vreme in urma. Da? Kent 8 iti place? Vrei un fum?

    • Alexandra zice:

      Ha, iar eu credeam ca nu te mai poti trezi din betie! Tz,tz,tz, pacatoasa ce sunt! Pall Mall albastru si nu, nu le-am lasat, doar le-am rarit si asta pentru ca ieri am dormit, am mancat, iar am dormit, asta mi-a fost programul, desi pe intai m-am culcat pe la 3 , nu mai tarziu. Dorm ca o valiza in gara, nush ce am!

  7. Constantin zice:

    Am uitat sa scriu de logo. Fain, sa-l folosesti sanatoasa. Trafic de influenta faci? Intrebam si eu, asa. 🙂

Lasă un răspuns

