Vizitatorii dintre ani


Este chiar interesant sa vezi ce au cautat oamenii pe Google in noaptea dintre ani. Eu zic ca doar acesti cinci-sase vizitatori , exprima, prin cautarile lor febrile prin meandrele internetului, starea de spirit a unui intreg popor.

Ia sa vedeti:

-fast food

-muzica tiganeasca

-anul 2001 va fi mai bun?

-cum economisim bani?

-spargerea veselei-superstitii

-ce foaie se foloseste la joint

Ordinea am stabilit-o eu, asa cum mi s-a parut  ca ar fi  succesiunea logica   😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Vizitatorii dintre ani

  1. Georgiana zice:

    oameni care stiu ce vor de la viata. Parerea mea!
    la multi ani, mai vasilico draga! ti-as arunca si-o mana de orez, da’ parca-i prea curatel aici, la tini 😛

  2. redsky2010 zice:

    neataaaaaaaaaa!!!
    ce fac fetili? sanatoase, voinice? si la multi ani si pe anul acesta!

  3. Georgiana zice:

    neata, red!!!! eu beau cafeluta, m’am trezit pe la orele 14.00 da’ m’am si culcat la 5 dimineata!
    Cum ati petrecut, dragili meli?

  4. papagigli zice:

    La multi ani doamnelor! Wa zap la voi? 😀

    • Alexandra zice:

      Ooo, Neata, Papi! Liniste pe aici! Giana e la melanie, Red nush ce face, io beau tuica fiarta sa ma dreg! A fost un an dat dracu, bine ca s-a dus in pastele masii. mama ce urat vorbesc, dar chiar ma bucur c-am scapat de javra de 2010. daca ar mai fi fost inca ceva, ma declaram multumita pana la urma. Asa, asteptam cu interes…2011!
      Tu?

      • papagigli zice:

        Hm! Deci nu ti-a placut 2010, da’ daca avea anul fo 16 lunice te faceai? 😀
        Am fost sa le lamultianesc si pe ele. Pai la mine, ziceam ca-s demontat de dantuiala. Am sa pun poze, da’ nu azi ca-s dezasamblat de membrele inferioare 😉

      • Alexandra zice:

        Stii ca de fapt anul trebuia sa aiba 13 luni a cate 28 de zile, nu?

  5. Alexandra zice:

    La fel si tie, Mel!:D

  6. Roxana zice:

    -fast food = ?! sarmale,salata de boeuf,mancare traditionala nu ? 😆

    -anul 2001 va fi mai bun?= exista persoane captive in trecut 😆

    -spargerea veselei-superstitii=nu vreau sa ma gandesc[,] ca lumea a stat si a spart vesela 😆

    -ce foaie se foloseste la joint=foaie A4 😆 cum sa intrebi asa ceva 😆
    Mi-am permis si eu sa comentez aceste „searching-uri”…mi s-au parut haioase 😛

  7. cnusi zice:

    ordinea celor două prime căutări ar trebui să ne dea de gândit

  8. Constantin zice:

    Ordinea e buna. Cand n-are ce manca, tiganul canta. Si cat se gandeste el la cat de bun va fi 2011, isi da seama ca iar nu o sa poata economisi nimic, il apuca dracii si sparge vesela, isi face un joint cu hartie de ziar dar nu-i iese, iar il apuca pandaliile, isi cafteste nevasta, apoi… Deh, viata de rom(m)an! Hai sa traiti, la multi ani!

  9. cnusi zice:

    eu aveam semne de intrebare nu la mâncare şi băutură ci la „fast food şi muzica tiganeasca” exact ce ne fac rău la stomac şi la minte binenţeles :))

Lasă un răspuns

