Noi prieteni

Nu stiu cum s-a nimerit, dar exact la confluenta dintre ani, mi-am facut o multime de noi prieteni,toti unul si unul!! Da, chiar nu stiu ce am facut eu sa merit asa prieteni, ca n-as putea sa va spun care e mai frumos, mai destept ori mai simpatic!

Vi-i prezint si voua, celor care imi sunteti deja buni si vechi prieteni, poate va imprieteniti si punem odata si-odata de-o petrecere monstru, ca doar ce ne-am obisnuit cu chiolhanurile! Si vreau sa zic ca in gradina mea ar fi loc de vreo suta de persoane! Unde mai pui ca am si paturi de campanie, deci la vara n-ar fi o problema unde sa dormim!

Ce ziceti?

Cum va ziceam, noii mei prieteni, sa-mi traiasca, sunt:

Redsky (Anca)

Cafeauata

Papagigli

Cnusi

Theodora

Sa fiti sanatosi cu totii, sa aveti o viata frumoasa!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Noi prieteni

  1. papagigli zice:

    E, uite cum ma faci tu sa te iubesc mai mult decit ma simt in stare 😉
    Cu invitatia zic sa fi mai precauta, ca mie nu trebuie sa-mi spuna omul de doua ori, cind e vorba de bairame 😆

  2. cafeauata zice:

    Multumesc mult, Alexandra! Iti intorc urarile si da, intr-adevar, viata e minunata si sper sa continue in acelasi ton tot anul acesta.

  3. cnusi zice:

    este o surpriză să mă văd printre candidaţi,mulţumesc de apreciere,nu refuz o astfel de întâlnire,soţia deabea aşteapţă să o scot la iarbă verde şi ea să mă scoaţă pe mine,dar din faţa calculaţorului :)) , în tinereţe am făcut parte dintr-un grup pe care ne-am împrietenit pe un site de socializare,cred că nu fac reclamă dacă îl pun aici,poate aţi auzit şi voi de el ,este vorba despre bascalie.ro, unde ne dădeam întâlnire cam în fiecare lună,era frumos,deci accept propunerea ta …

    • Alexandra zice:

      Grozav, dar asta va fi mai la vara, Cnusi, acum e prea frig. Plus ca vreau sa ma laud si eu un pic cu gradina mea, nu degeaba i-am zis ” gradina visata”. Oricum, tinem legatura!

  4. redsky2010 zice:

    hop si eu la spartul targului 😉
    multumesc frumos pt gestul tau. mi-a placut mult poza ta, atunci de ziua ta si m-am simtit cumva aproape si acceptata. umblu cam in varful picioarelor pt ca am senzatia ca voi va stiti si nu vreau sa ma bag in seama mai mult decat e cazul. deocamdata observ, dar si cand mi-oi da drumul…sa te tii!
    suna interesanta reuniunea, sa vina caldura si vedem :*

    • Alexandra zice:

      Ce tot zici acolo? ca esti nascuta in august 2010, ai vechime destula! Eu nu-s pe-acilea decat din mai, dar parca aici m-am nascut, pe WordPress, prima la dreapta!
      Cu party-ul, ne consultam, e si Georgiana, Constantin, mai e si Daniela, care nu e inca bloggerita, da’ o conving eu, he,he. Alta moldoveanca dulce, a scris ceva mai devreme un comentariu. Avem vreme! Ma bucur ca subscrii la propunere!

Lasă un răspuns

