Vreau o sera!!

De multa vreme imi umbla gandul sa-mi fac o sera! Nu solar, sa fim intelesi, d-ala am , ci o sera, din sticla, incalzita. Mama, ce rasaduri as face acolo, ce portocali, lamai, maslini, dafini, rodii as creste in ea! Ce palmieri de toate marimile si formele as mesteri eu in sera aia! Ce legume jmecherite, de n-a vazut Parisul as concepe eu acolo!!

Pana la urma o s-o pun si de-o sera, ca doar ce am altceva de facut? Cariera, oha, copilul e mare, nepoti inca nu, ca doar nu suntem tigani, bani sa umblu in jurul globului nexam, deci ce mi-a ramas? Sapa!! Pana una alta ma zgaiesc pe net la fel de fel de sere si serute, care de care mai dragalase si eu zic asa, ca daca mi s-a pus pateu’, pana la urma o fac, caci doar ma stiti, n-am liniste pana nu fac ceea ce-mi propun.

Hai sa va arat si voua niste modele si sa-mi spuneti, dar sincer, daca n-ati vrea si voi una!

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Vreau o sera!!

  1. redsky2010 zice:

    serele astea superbe imi amintesc in vechime la simeria de o alta ce continea un bananier(sau banan?) si ne tot zgaiam pe geamuri sa vedem daca are banane sau nu si salivam la geam.
    in vara am intrat in serele unui tip care se ocupa cu flori, sunt ca niste hale imense si la vremea aia erau cat vedeai cu ochii muscate si petunii. avea si incalzire.
    ma gandesc ca unele din pozele astea contin sere care produc in vederea vanzarii. frumos tare!

  2. irenadaiana zice:

    poza 3 ar fi buna pentru palmieri si poza4 pentru gradina. Nici poza 2 nu-i de lepadat. Greu de ales. 🙂 Da cat te costa incalzirea?

  3. papagigli zice:

    Ehe! Ce vremuri, ce amintiri, ce afaceri! Serele ma duc cu gindul la teapa pe care mi-am tras-o singur ca taunul. Adica stai, de ce-as fi asa aspru cu mine insumi? Cumnata-meu mi-a abuzat sexual creierii cu investitiile in Romania si nu mi-a dat pace pina n-am cumparat trei garsoniere la dracu, dupa sere. Undeva pe malul Dimbovitei natale. E si uite ca la un an dupa initiativa, cade real estate-ul de-si fringe gitul. In fine, n-as putea spune ca mi l-am frint si eu, dar nici nu ma pot mindri cu investitia mea „de la sere” 😆

    • Alexandra zice:

      Papa, sunt in sevraj! Am ramas de la 12 fara tigari si barbatu-meu e la serviciu,iar eu nu ma duc la butic, ca mi-e frica de un anumit caine de pe strada! Si de vreo trei ore caut prin casa o tigara, un chistoc, ceva! Ufff!

  4. papagigli zice:

    Alex
    Iar eu nu te pot ajuta ca m-am lasat de vreo 15 ani. Sa-ti spun s-o lasi dracu, nu-ti spun pe’ca sigur ti-au mai spus-o jde mii, dar ce pot sa-ti sugerez, e ca pe viitor sa rezervi un coltisor din gradina ta botanica si pentru tutun 😉

  5. io m-am cam lasat de iarba dracului, da’ daca bine-mi amintesc (si-mi amintesc a naibii de bine 😀 ) daca ma palea sevraju’ si se intrecala intre mine si tigara fo-n caine (putea sa fie al’ mai a’ dracu’ pitt bulash)…il haleam cu tot cu zgarda!

    • Alexandra zice:

      Laura, m-a muscat ditamai cainele cand eram mica, am si un semn pe fata de la el, am stat 2 saptamani la contagiosi cu injectii in burta, dupa care am facut boala serului. asa ca daca e la o adica, le cam dau dracu de tigari. Oricum, mai aveam putin si-mi rasuceam o frunza, ca am destule! Foaie n-am, da ma descurcam eu cumva !

  6. Constantin zice:

    Pai la ce-ti trebe foaie? O faci havana, tragi din ea pana maine dimineata. 🙂

  7. Constantin zice:

    Si la ce ai mai cultivat tutunul? Asa faci si ceva economii, plus ca ce placere mai mare ai avea decat sa te afumi cu munca ta de-o vara? 🙂

  8. Maria Ionescu zice:

    N-as refuza nici una, eu am ceva inceput dar nefinalizat,dar acolo doar voi adaposti ghivecele iarna si voi face ceva rasaduri,c-am facut hernie mutind la ghivece iarna in beci si vara afara.Va fi casuta florilor,abia astept sa fie gata,mai vreau inca un solar cam de 30-40 m ca si cel pe care il am si la revedere,voi avea de munca ca pe plantatie.Am vrut la tara, am tara cu nenumarati metri patrati,bine ca nu sunt rotunzi.

  9. maryanne zice:

    ei,cine nu si-ar dori o sera?Eu una,da,si eu vizes la palmieri,banani si alte plante exotice in sera mea.Asa m-am saturat si eu de carat ghivece,care la beci,care la etaj

  10. victoriacus zice:

    si eu vreau sera.Si….tot de mult visez la ea.Nu e prea greu de facut.Mai greu e cu plata facturilor pentru incalzire

  11. Adinuca zice:

    Eu am o sera (ma rog un solar) dar parca este ruda saraca a astora, asa ca vreau si una din asta. O sa o trec pe lista pe panoul cu „Adinuca vrea…” poate intelege cineva….

  12. costin serbanescu zice:

    Astfel de sere pot fi folosite si ca verande, astfel dam folosinta dubla acelui loc!!!
    Cat ar putea costa o astfel de sera?

Lasă un răspuns

