100.000 de vizite

…sau cum sa scrii un post cand ai o totala lipsa de inspiratie!

Asa ca nu-l mai scriu, doar v-am anuntat, poate erati curiosi.

Si daca tot ati venit pe-aici, dintr-o evidenta lipsa de preocupari, hai sa va pun putina muzichie! :))

Acum, gata, duceti-va si pe la casele voastre, poate aveti treaba si eu va retin! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari, Muzica și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

39 de răspunsuri la 100.000 de vizite

  1. Elfa zice:

    Woow, felicitari! Adevarul e ca meriti, te-ai straduit si ai scris foarte mult. Si frumos pe deasupra. Dubleaza anul asta! 🙂

  2. Mariana zice:

    Felicitari si mai adauga multe,multe!

  3. Bravo!
    Felicitari si la cati mai multi vizitatori!

  4. Roxana zice:

    Felicitari :*

  5. redsky2010 zice:

    la mai mare! multu pt muzichie, ma duc la nani :*

  6. cafeauata zice:

    La asa gazda, „in mod clar” ( din Rainman) vizitatorii se vor inghesui si de acum inainte! Muzica este prea alerta pentru ora la care am ajuns aici, dar nu-i bai, mai bag o tigara si ma culc.

  7. Vcuicsor zice:

    Felicitari si la mai mare.Cred ca un singur 0 pus in coada nu-i prea greu de realizat. Un blog citit cu interes si o gradina plina de frumusete si rodnicie iti doresc sa ai.

  8. papagigli zice:

    Felicitari don’soara! Bag sama ca esti cam cautata, ceea ce-mi provoaca o oarecare gelozie 😉 😆

  9. Pingback: Buimacii « Georgiana

  10. silavaracald zice:

    Soul Asylum, cu ai lui fugiți de-acasă, mi-a mers mereu la suflet. Mulțam fain că mi l-ai reamintit. :-*

  11. cnusi zice:

    Cnusi urează la Ionii şi toate Ioanele toate cele bune şi să vă îndeplinească toate dorinţele !

  12. Soul Asylum zice:

    Cine spunea ca i-am mers la suflet? 😉

  13. papagigli zice:

    Pai, adicalea, ce cusururi ii gasesti, ca mie mi se pare extrem de apetisanta? 😆

  14. papagigli zice:

    Si cum avem gusturi asemanatoare, trage si tu concluzia 😉

  15. papagigli zice:

    Am solutie la orice issue. 😉 Eu iti scriu aici si tu-mi raspunzi la mine, ca-i loc suficient 😀

    • Alexandra zice:

      Da ce, blogul tau e cu circuit inchis? Mai bine scrasnesc din dinti si asta e! Uff!
      E tare greu sa-mi tin caii in frau, dar o fac , de dragul nepotilor mei care inca nu s-au nascut! 😀

  16. papagigli zice:

    Oooo circuit inchis? Pai de unde sa stiu ca sunt chiar asa de zemoase? Hai pe mess si mai vedem 😉

  17. gabriela zice:

    felicitari pentru record! Sa fie cat mai multe vizite, inzecite sau inmiite, anul acesta! 🙂

  18. Incredibil mi se pare……….dar absolut meritat,te felicit din suflet !

  19. cnusi zice:

    la mai multe ,sa ajungi la milion!

Lasă un răspuns

