Salata de fructe

E weeked, deci gatim. Naspa! As fi preferat un weekend la Viena, dar in lipsa, ma multumesc si cu o juma de zi in bucatarie. 😀

Am renuntat la diete, la numaratul caloriilor, dar am trecut la o detoxifiere drastica. Ati vazut biata Teo Trandafir ce-a patit! Asa ca azi , pe langa supa de pui, varza calita, pulpele la cuptor cu legume si… un tiramisu ( al patrulea in doua saptamani, ca mai bine-mi vedeam de treaba cand l-am facut prima data! ), pentru mine am facut o dragalasa de salata de fructe. Calorii, cat cuprinde, dar macar nu mai bag in mine halci de carne, tocaturi si alte mizerii culinare! Cum e omul nostru, vedeti, cand nu-i mai trebuie ceva, zice  ca nu e bun!

M-am scotocit de niste fructe si am gasit asa: un pepenas galben, niste banane, ananas, un grapefruit, mere si visine  din compot . Am mai pus si cateva stafide, tinute inainte cinci minute in apa fierbinte si putin coniac. Am mai adaugat zahar vanilat, un pliculet si o stropeala de coniac. Trebuie lasata la frigider cel putin o ora.

Restul se vede din poza. Cui ii place frisca, n-are decat sa-si puna

P.S. Cand am descarcat pozele, am constatat cu surprindere ca o poza facuta in ziua eclipsei a iesit, cumva, nu stiu cum.

Sa aveti un weekend de exceptie!

P.P.S

Tiramisu pentru Redsky, ca i-am promis de aseara! Anca, trebuie sa mai stea la frigider cateva ore, dar dupa-amiaza esti invitata!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Salata de fructe

  1. redsky2010 zice:

    deci ce-a patit teo ca eu-s aia care nu privesc la tv si-mi fac cultura pe bloguri 😀
    azi tronez in pat si e trecut de 11 si inca n-am facut meniul…ne detoxifiem, psihic macar!
    hai sa ai un we de exceptie! acum primesc tirami-su? 😉

    • Alexandra zice:

      ‘ Neata! Nici eu cu teveu, mai intru pe hotnews. Pancreatita acuta! Iti dai seama ce-a crapat in ea de sarbatori, ca sigur e o gurmanda si jumatate! 😀
      Ma duc sa-i fac o poza lu’ nenea tiramisu si o postez sub eclipsa, especially for you! 🙂

  2. papagigli zice:

    Doamne ce gospodina esti, minca-ti-as mellonul! Eu cred ca-i voi baga si putina inghetata. Dar si cu varza m-ai terminat. Am sa-i frig o rata pe varza, ca am una in congelator care acum imi face cu ochiul, cam asa 😉 Bautura am cam cit sa fac un dus sanatos, iar deseara ma duc la party, asa ca va fi un weekend plin de de toate 😆

  3. papagigli zice:

    Pai ce-am patit de Revelion? M-am dansat epuizant de mult si cam atit. Am mai patit ceva? 😀

  4. vasi zice:

    Sa-ti fie de bine!
    Si mie imi place si Tiramisu si salata de fructe.
    Ai probleme cu blogul meu? Pai, o sa-l dau afara, daca-ti mai face probleme.
    Dai la comentati ca: si alegi ceva,ce ai tu. Daca nu ai cont google,intri ca anonim si te semnezi. Incearca si mai vorbim.

  5. Mariana zice:

    Detoxifiere???
    Ce-i aia???
    A!nici nu vreau sa stiu desi ar fi cazul!!!
    Pulpa la cuptor mai ai???

  6. Georgiana zice:

    deci m-ai pierdut, gata!! Sadicooooooooooo!

  7. Mariana zice:

    Vai tu Alexandra unde-ti fugi mintea!!!nu pot sa cred!!!
    Poll Mall…

Lasă un răspuns

