Imi doresc…

Nu stiu daca v-am spus ce-mi doresc pentru anul 2011, in afara de bla bla-ul cu sanatate, fericire si ce mai era pe acolo. Parca nu v-am zis.

Ei, azi fiind deja 13 ianuarie, consider ca ar fi timpul sa divulg dorinta mea cea mai arzatoare pentru anul care tocmai a inceput si sa nu v-o prezint in cuvinte, ci in imagini. Iat-o!

Asta-i! O fi mult, o fi putin, nu conteaza. Asta e ce-mi doresc si gata! Pe 31 decembrie am sa va spun si daca mi s-a indeplinit dorinta.

Pana atunci, sa fiti sanatosi! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Imi doresc…

  1. danamel zice:

    Chiar nu vreau sa cred ca cineva rational, asa cum sunt toti economistii, isi poate dori ceva irealizabil, in concluzie iti doresc sa faci, sa castigi, sa primesti mostenire milionul de dolari!

    • Alexandra zice:

      Mersi, Daniela! Singura metoda ar fi sa muncesc pentru ei pentru ca la loto nu joc, de frica, iar rude bogate pe care sa le mostenesc, nu am. Asa ca un job platibil cu un milion pe an ( 2011), ar fi perfect, cu singura mentiune ca trebuie sa fie ceva legal! 😀

  2. cnusi zice:

    nu esti pretenţioasă

  3. cnusi zice:

    nu,e foarte bine ca te hrăneşti cu vise care pot fi adevarate

  4. cafeauata zice:

    Daca asta te-ar face fericita, sa dea Dumnezeu sa se implineasca!
    Niciodata nu mi-am dorit castigul de la categoria intai, as fi fost multumita cu categoria a doua. Uneori jucam cate o luna, apoi mi-a trecut pentru ca niciodata n-am castigat nici un leu (darmite valuta!). Inca sper ca mi se va mari salariul suficient cat sa nu strangem cureaua intre salarii (sunt o naiva).

  5. victoriacus zice:

    Frumoase vise.Si eu am din astea, dar zau daca se lipeste ceva. Zici ca am facut contract pe viata cu munca prost platita 🙂
    Noroc ca sunt o optimista.
    Iti doresc sa ti se implineasca mai mult de cat iti doresti….ca sa te vizitez si eu :)))))))))

    • Alexandra zice:

      Victoria, daca vrei ma poti vizita si-asa. ” Domeniul” meu are 1300 metri patrati, limuzina e un Ford , iar ” yachtul” e o barca de pescuit, gonflabina, cu doua vasle :D.

  6. redsky2010 zice:

    eu iti doresc sa-i faci cat mai curand si sa te bucuri de ei din plin!

  7. Vcuicsor zice:

    „Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se implineasca”-asta-i vorba romanului.Eu zic sa te auda Dumnezeu si, de ce nu, sa-ti implineasca si visele.
    Apropos -cand am vazut ce-ti doresti, primul gand a fost c-ai intrat in PDL – ca astia fac banii peste noapte. Eu iti doresc multa sanatate si noroc ca sa-ti poti implini visul si la finele anului sa fim mai bogati cu un milionar(CINSTIT) in dolari.

    • Alexandra zice:

      Basil, n-am nicio culoare politica, iar portocaliul nu mi-a placut chiar niciodata, eu o numeam culoarea antiaccident! 😀
      Un milion castigat cinstit nu mi-ar prinde rau. Acum trebuie sa-mi si vina o idee geniala de cum sa-l fac!

  8. vasi zice:

    Sa dea Domnul sa ti se implineasca visul!

  9. Ivona zice:

    Nu stiu daca ai facut milionul ala, abea aseara te-am descoperit si te tot citesc, cu oarece pauze totusi, incantata-incantata! Ma abonez la sapunurile tale, lunar voi comanda cateva, sa am si eu o contributie, fie si mica, la strangerea milionului. Ma bucur foarte mult sa te cunosc, ma bucur foarte mult ca ai ales casa si nu apartamentul, ma bucur ca esti asa talentata si muncitoare si pe deasupra am ras de m-a durut burta cu tine aici! Ma bucur ca nu esti pedelista – nici n-ai fi putut fi, specia nu se caracterizeaza prin vreun talent, munca , de cinste nu mai vorbim… Ma bucur ca ai ales sa impartasesti cu noi ce iti place si ce traiesti, ce muncesti, pe unde calatoresti, cu talent si umor. Nu m-am putut abtine pana la urma si ti-am scris toate astea din tot sufletul. Ai fost o bucurie pt mine si iti multumesc pt asta. Te rog doar sa-I multumesti lui Dumnezeu pt toate darurile pe care totusi El ti le-a facut – si ti le va mai face, cu siguranta. Curand voi comanda si sapunurile, sunt din Buc asa ca o sa fie simplu.

    • Alexandra zice:

      Ivona, daca as fi pe zero, ar fi inca bine, dar sunt tot pe minus, adica plina de datorii! 😀 Si ce daca, viata merge inainte, nu-i asa?
      Si eu ma bucur ca iti place ce gasesti pe blogurile mele. Sunt lucruri simple, dar bune… 🙂 Si da, sunt recunoascatoare pentru tot ce am.
      Cu drag!

Lasă un răspuns

