Pasari de gradina

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu nu mai am strop de rabdare! Nu ca rabdarea ar fi punctul meu forte! Adica abia astept sa vina primavara, sa ies cu sapa in gradina, sa insamantez, sa pun rasadurile, sa plivesc, sa curat trandafirii, sa ma bronzez! 😀  Nuu mai am stareee. Cand ajung acasa de la serviciu, desi este aproape noapte, am timp sa dau o tura prin gradina, sa ma uit lung la pamantul jilav si sa-mi imaginez tufele verzi… Visez cu ochii deschisi.

Acum doua zile ma uitam la gaini, insa pana  azi  am evoluat, ma uit  la pauni!

Nu v-ar placea o asemenea pasare superba in curte? Mie da! DA!! Nu stiu cum am sa  fac, dar cred ca la vara va voi arata poze cu paunii mei!!

Acum citesc, intru pe diverse forumuri, ma uit la poze, masor terenul, fac schite, calculez necesarul de materiale pentru adapost. Adica am treaba, cum ar veni…

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Pasari de gradina

  1. Vcuicsor zice:

    Superb dar destul de pretentiosi la intretinere.

    • Alexandra zice:

      Vasile, ai sa fii uimit ce usor se cresc.Curcile se cresc mai greu.Trebuie respectate cateva conditii de spatiu, vaccinuri, binenteles, ca la orice vietate. \, iar de mancat, mananca mai putin decat o gaina.

  2. Maria Ionescu zice:

    Sunt frumosi dar ,au un tipat sinistru sau mi se pare mie,parca jelesc.Eu am decis ca-n primavara sa-mi cumpar cateva gaste s-un gascan, as vrea din cele cu penele zbarlite, nu ,nu vreau sa le mananc ci pentru socializare,eu vorbesc si cu plantele mele,uneori si singura…..

    • Alexandra zice:

      Cica tipa numai cand se imperecheaza, ceea ce e oarecum de inteles 😀 Uite la gaste nu m-am gandit. Mie imi mai plac ratele alea care nu macane, nu stiu cum le zice, lesesti parca. Si bibilicile. Si porumbeii, ca ” sticleti” am prea multi! 😀

  3. Maria Ionescu zice:

    Bibilicile sunt foarte bune pentru paza celorlalte oratanii,imediat dau de veste daca vad un uliu sau cotofana ,si astea tipa dar parca altfel si au o carnita tare gustoasa.Eu nu pot sa cresc un animalut cu care ma vad zi de zi,il hranesc il alint si hop,il tai si la oala cu el, nu ,nu sunt in stare sa fac asa ceva, cu toate ca sunt o carnivora.

  4. redsky2010 zice:

    imi amntesc cand am vazut prima data pauni la o gradin zoologica si tot strigam la ei sa-si deschida coada. n-au facut-o si am plecat dezamagiti. frumoase poze!

  5. Tina T zice:

    DUMNEZEU, CARE E MARE SI BUN, ne-a dat atatea lucruri minunate de care sa ne bucuram !
    Merci, ca le-ai postat si-ti doresc sa-ti infrumusetezi gradina cu macar o pereche.

  6. Zazuza zice:

    superbi! parca vad ca faci ce faci si mai la vara amplifici capitolul pasaret de la gaini la pauni 😀

  7. Pingback: Ministrul Apărării Naţionale, Gabriel Oprea, a declarat într-o conferinţă de presă, că procesul de recalculare este folosit în bătălia politică şi că celor care fac acest lucru ar trebui “să le fie ruşine” « Hai ca se poa

  8. Pingback: Arădeanul care a reuşit să scape prin instanţă de taxa auto se plânge de hărţuire din partea ANAF « Hai ca se poate!

  9. Maria Ionescu zice:

    Alexandra, unde esti? N-ai terminat cu documentarea, cu masuratorile, cu socotelile sau esti deja dupa materiale,ne-ai lasat aici sa vorbim singure,ce gazda esti tu draga
    mea? Pai se poate? tza, tza tza…..

  10. ani zice:

    Salut! Am pauni de 5 ani, sunt foarte frumosi si cuminti . Baiatul meu este o spendoare , pe fiecare dimineata merg si vorbescu cu ei , i_am domesticit.Dar ar fi un incovenient ii tin inchisi in curte pentru ca stau in centrul Craiovei . Acum ca este canicupa le_am facut o perde de apa incerc sa le ofer putina racoare . Am citit ca tipa numai in perioada de imperechere nu este adevarat ai mei au inceput sa tipe di luna aprilie si uite ca suntem in luna iulie si acum tipa in continuare . Cu toate ca fetele au clocit deja . DACA AVETI POSIBILITATE SI IUBITI PASARILE VA RECOMAND SA VA LUATI! Eu nu le cresc pentru comercializat ci penrtu frumusete . Nu am vandut nimic pana acum si nici nu am de gand sa vand ceva . Din coada am facut un evantai enorm cat jumatate de perete din dormitor , .

Lasă un răspuns

