Va era dor?

Ca eu ma ofileam de dor!  😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Va era dor?

  1. Constantin zice:

    Auzi, dupa gogosile astea nu ne pui si o fotografie de-a ta mai recenta, asa? 🙂 Sa-ti fie de bine!

    • Alexandra zice:

      Constantin, am arderile rapide, la mine nu se depune grasimea asa, ca la altii.. 😀 Asta mi-e soiul! Si oricum , m-am saturat din miros, prajind la ele. Insa maineeeee…

  2. Maria Ionescu zice:

    Vrei sa ne omori de toooooooot! Iar visez numai mese-ntinse cu prajituri, acum si cu gogosi, asta-mi lipsea la ora asta sa iau aluatul la omor! Dupa inca o privire nici nu mi se mai par cine stie ce,ba mai au si zahar in exces!

  3. redsky2010 zice:

    na,acum imi ploua in gura…si la ora asta 😀

  4. Tina T zice:

    Am trecut sa te salut…
    Si cand colo ce-mi vad ochii ??????
    Qu’est ce que tu es gentille…lasa gogosile si baga franceza, ca pleci maine poimaine…
    Oooof, sa iasa soarele odata, ca sa ai si tu ce face pe langa casa omului…adicatelea in minunata ta gradina, sau sa vina postul odata, adica Postul Mare, ca cine stie ce idee iti mai trece…
    pup

    ps.
    la astea nu ma baaaaaaaag…n-am facut in viata mea, nu ca n-as muri de pofta acum, ca le vad.

    Nu stiu daca esti de acord cu muzica pe care am ales-o, dar gogosile tale mi-au amintit de cea mai frumoasa perioada a copilariei, cand vacantele le faceam la bunica, la tara, ascultam femei cantand si mancam cele mai bune gogosi…

  5. fosile zice:

    Cum adica miine?
    Pai,gogosile sau pancovele, cum se mai spune pe aici de la influentele maghiare,trebuie tavalite prin zahar si-apoi cit sint inca fierbinti,sa iasa aburi din ele,sa-ti inchinte si ochii cu rumeneala pudrata si nasul cu mirosul imbietor si proaspat si gustativele sa-ti umble limba de parca ai vrea sa faci vocalize.Si dupa ce reusesti sa o termini,de-ti dau lacrimile de placere,sa-ti lingi si degetele si sa treci la urmatoarea.
    Nu?

  6. Astea-s reteta cu zahar sau aia cu sare? 😀

  7. Zazuza zice:

    mda, norocul tau ca nu ma dau in vant dupa gogosi… ;), ca altfel faceam o jalba 😀

  8. Vcuicsor zice:

    Pofta buna !

  9. Pingback: Blog de blog 2010 « Georgiana

  10. buimacii zice:

    Naşa, vrem şi noi! vrem şi noi! 😀

  11. Pingback: Blog de Blog 2010 | Redsky2010's Blog

  12. Georgiana zice:

    gata? ne-ai abandonat 😦

  13. gabriela zice:

    Alexandra, chiar azi ma gandeam sa fac gogosi infuriate. 🙂

Lasă un răspuns

