Blog de blog 2010

Valul Tsunami care se numeste  Blog de blog 2010 a ajuns si pe strada mea asa ca m-am lasat si eu dusa de el. Din pacate n-am putut face nominalizari la toate categoriile, dar nu cred ca se va supara nimeni.

Nominalizariel mele merg catre:

1. Marele premiu Jurnal roz de cazarma si nu numai
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie): Cristian Lisandru
3. Blogul cu cel mai mult umor: Jurnal roz de cazarma si nu numai
4. Cel mai bun cititor/comentator: Daniela Melinte, Tina T.
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei: Fata din vis, Elfa
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic: Blogul  lui Buzatu
7. Cel mai informat blogger: Welcome to Roxania
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Redsky
9. Cel mai bun blog al unui ziarist:
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri: Silavaracald
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică): Conjugat
12. Cel mai bun blog de sport:
13. Cel mai bun blog de muzică:
14. Cel mai combativ blog: Theodora-Hai ca se poate
15. Cel mai activ blogger: Georgiana
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: Mosche & Mordechai
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby): Zana Eficientei
18. Premiul de popularitate: Adi Hadean

19. New entry: 7 coline

Fiind o leapşă se poate prelua!

Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?

Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la această postare un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog. (ex: http://numeleblogului.wordpress.com sau http://numeleblogului.blogspot.com etc.)

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Blog de blog 2010

  1. gabriela zice:

    multumesc pentru nominalizare. 🙂

  2. teonegura zice:

    Salutare, nu stiu cum a ajuns ping de la acest post pe blogul meu, dar mna, macar asa am aflat de al tau 🙂 Bine te-am gasit!

  3. Horatiu Buzatu zice:

    Mulțumesc pentru nominalizare ! Cum de s-a întâmplat ?

  4. Tina T zice:

    Ce poti sa-mi faaaaaaaaaaaci !!!
    Ma nominalizezi pa mine, taman pa mine la cel mai bun cititor/comentator…m-am uitat si io, asa, din curiozitate la ce-ai postat nou si cand mi-am vazut numele, in primul moment, m-am prapadit de ras, pa urma am dat-o-n rasu-plansu pentru ca
    n-am si io o grija sa fiu feminino-romantico-sexy, ar fi si inutil aici, ca tot nu se vede…
    Dar sa fiu si io amabila-politicoasa, macar… nuuuu, cand scriu ceva, ma reped si scriu ce-mi vine in minte, n-am timp sa acord grija detaliilor redactarii, ce iese-iese…ii invidiez pe cei care au timp sa peaufineze textele, sau sa substituie cuvintele mai slabe, sa redacteze cu atentie si migala…enfin.

    Sunt doar nominalizata, io deja visez la premiu…ai…iese ceva ca sa stiu cum lupt ?

    Asta se incadreaza la Premiile UE ?????????
    Ca la Grammy, n-are cum, asta-i pentru cantece, chiar daca-i cant io pe unii, cand pot, dar mai ales cand nu pot si mai ales cand n-am de ce…sau am de ce…doar ca sa refulez si io din cand in cand…sa ma contrazic si io cu cineva, sa ma descarc pe cine-mi pica…pa urma sa vezi ce de regrete, ce de pareri de rau si de mustrulieli a moi-même.

    Gluma-i gluma, da’ mi-ai facut-o si ma simt rasfatata, ma simt onorata si iti multumeeeeeeeeesc si te pup

    ps.
    Va trebui sa fiu atenta…va trebui sa fiu decenta, va trebui sa nu mai ma prostesc, (imi facea o imensa placere) asta ma obliga …zic si io, tu sa nu crezi.

    • Alexandra zice:

      Va trebui sa fii in continuare tu insati, hai, chiar ca te rasfeti acuma. Cred ca poti face si tu nominalizari la link-ul trecut in postare.
      Te pup, sa ai un sfarsit de saptamana fascinant!

  5. Zana Eficientei zice:

    sunt onorata. si incantata. si multumesc! 🙂

  6. danamel zice:

    Multumesc familiei mele, care m-a sustinut cand eram in lipsa e inspiratie, poporului roman pentru exista si … am niste emotii ca nu mai stiu ce sa scriu!
    Acum, serios, Alexandra iti multumesc pentru nominalizare dar nu e numai meritul meu, tu ai fost cea care m-a determinat sa intru nu numai o data pe blogul tau!

    • Alexandra zice:

      Aaaa ha ha ha!! Daniela, esti mortala, de-aia te iubesc eu asa de mult! Poporului roman 😆
      De emotie ai facut si niste mici greseli, dar le las asa, pentru autenticitate!:D Te pup!!

  7. Elfa zice:

    Ooooo, multumesc frumos! Ma simt onorata.

  8. Constantin zice:

    Alexandra, iti multumesc! I-am spus si Elisei, iti spun si tie: ma simt onorat dar in acelasi timp ma intreb daca trebuia. Blogul meu e o incercare de-a mea, nu-mi doresc decat sa-i pot ajuta cu ceva pe cei care imi calca pragul. Si daca o sa simt ca reusesc, o sa continui; daca nu, o sa.mi canalizez eforturile in alta directie. Uite acum mi-am dat seama ca astazi, chiar la ora asta, blogul meu implineste 3 luni. Un pui de blog, vai mama lui! 🙂

    • Alexandra zice:

      Hai ca te rasfeti!!
      Stii bine ca ai un blog super, plin de informatii, de imagini frumoase, de umor, bun simt si bun gust! Si mai presus de orice, se vede clar ca esti un om bun, cel putin eu n-am vazut la tine nicio rautate, care, sa fim obiectivi, de multe ori se iveste pe diverse bloguri, asa, gratuit. Si ai avut destule ocazii sa fii rautacios, totusi, n-ai facut-o. Eu inca mai invat sa nu-mi mai scape din cand in cand cate o remarca mai acida.
      Nici eu nu ma dau in vant dupa clasamentele astea,
      dar daca unii mi-au copt-o mie, trebuia sa o coc si eu cuiva, nu crezi? 😀
      La multi ani puiului de blog, sa creasca mare si frumos!

  9. Constantin zice:

    Multumesc, esti tare draguta! Abia acum ma rasfat. 🙂

Lasă un răspuns

