My kind of guy

Pe bune, v-a fost dor de mine? 😀

Ca mie nu mi-a fost de voi!! 😀 😀 😀  Glumesc. Sigur ca mi-a fost, altfel nu eram aici …

Din pacate nici azi nu prea am timp sa stam la taclale, asa ca va las in compania lui Al si a lui Eros, doi reprezentanti fascinanti ai sexului tare. De ce tocmai cei doi? A se vedea titlul. Faptul ca sunt amandoi italieni este doar o simpla coincidenta 😉

Acum vine intrebarea fireasca: voi ce cantareti/actori preferati?

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la My kind of guy

  1. Zazuza zice:

    actori nu, la muzica in schimb… ehehe… multi… oare pe cine sa aleg acum? nu stiu! asa ca raman sa ma bucur de clipurile postate de tine. bune alegeri!

  2. danamel zice:

    Alexandra, eu la capitolul perii stau cam prost, viata m-a pedepsit pentru asta in cateva randuri, dar nu asta vroiam sa spun ci ca m-am pliat perfect de fiecare data pe preferintele tale la capitolul muzica si actori.Mi-aduc aminte de postarea cu muzica lautareasca (autentica de fapt) pe care am ascultat-o in copilaria mea cand mergeam pe la spectacole (erau in voga atunci) cu mama si matusa mea si m-a infiorat un parfum uitat de mult al aceslei perioade minunate a vietii mele…
    ‘Parfum de femeie” l-am vazut de cate ori a fost posibil, iar Al Pacino este un medicament pentru sufletul meu, il admir si-l iubesc!
    Cantareti?Hm, cativa doar pentru suflet: N.K. Cole, George Michael, Seal, Patricia Kass, Enya, dar si Depeche Mode si Laura Pausini.

  3. cafeauata zice:

    „Hooah!” – spunea Pacino.
    As spune Pacino, Gere, Nicholson, De Niro, Hanks, Roberts (Eric). Poate ca nu mereu in aceasta ordine.
    http://il.youtube.com/watch?v=KPP2TrpzyO0&feature=related

  4. danamel zice:

    Subscriu la preferatii „Cafeleitale” si nu-mi iert ca n-am amintit pe De Niro, in „A fot odata in America”!

  5. cnusi zice:

    cantaret cu salam,doar a ajuns la BBC,(glumesc ,este ridicol)actor Charles Bronson,Clint Eastwood …

  6. danamel zice:

    No, nu degeaba spunea un regizor ca atunci cand Al Pacino ii refuza o oferta il solicita pe De Niro si invers. Pentru mine amandoi au carisma, simt personajul pe care-l interpreteaza pana-n rarunchi, se identifica cu el (mai ales Pacino).Nu inteleg totusi de ce sunt asa de mici de statura…Stii, Alexandra, doar cand iti scriu tie imi vin in cap niste intamplari care in mod norlmal le ignor.Apropos de barbati mici de statura poate voi scrie vreodata o intersectare de drum pe care am avut-o cu…Mihai Petre…Mori si alta nu. Toate mi se intampla numai mie!

    • Alexandra zice:

      N-am ce face, De Niro nu-mi place neam! Poate ca el e baiat bun, dar mie tot mi se pare un badaran fara educatie. Nici ca actor nu-mi place;in schimb Pacino, eee, alta clasa!
      Astept povestea ta! Deja rad! 😀

  7. Constantin zice:

    Cantareti: Enya, Sarah Brightman, Bonnie Tyler…
    Actori: Sandra Bullock, Gheorghe Dinica, Sean Connery…

    • Alexandra zice:

      Cu Sandra Bullock m-ai nimerit. Frumoasa, desteapta, talentata, sensibila si cuminte! Ce poti sa ceri mai mult?? La Sean ma enerveaza accentul ala fortat. In rest sunt ok. 🙂

  8. Maria Ionescu zice:

    Mie imi place foarte mult cum canta Norah Jones, Ray Charles,Lionel Ritchie,Enya,Alexander O’Neal,A. Neville si inca multi iar la actori Nicholson, Gere, Amza Pelea,Demi Moore etc.

  9. irenadaiana zice:

    Cine seamana se-aduna . Inutil sa repet ce-au scris altii deja . Deci , da , inclusiv De Niro (alunita din obraz si zambetul imi aduc aminte de tatal meu).

  10. teonegura zice:

    Hai ca m-am mai plimbat putin pe la tine si imi place 🙂 Cantareti actori? Sunt muuulti, primul care-mi vine-n minte, simpatic foc, e Hugh Grant („Way back into love”)…

    • Alexandra zice:

      Daaa. Si Notting Hill, Four weddings and a funeral… Acum ca mi l-ai adus aminte pe Hugh, parca am si uitat de Pacino! 😀
      Cat priveste blogul meu Teo, acum e in hibernare, dar cum vine primavara, cum ” infloreste ” si el.

      • teonegura zice:

        Eu, mai prevazator, sa nu uit, l-am trecut la mine, si-o sa trec din cand in cand pe-aici, ca-mi plac si florile, si primavara. Acum si eu cam hibernez, pe timp de iarna, parca traiesc la cota de avarie…

      • Alexandra zice:

        Multumesc, Teo! Iar cum mie imi place muzica, fii sigur ca am sa trec si eu din cand in cand pe la tine. O zi frumoasa iti doresc!

  11. Pingback: muzici de vineri « Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.

  12. Pingback: muzici de vineri: Van Gogh si Wolfgang Ambros « Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.

Lasă un răspuns

