Relaxati-va

Vine weekend-ul. Lasati deoparte grijile, problemele  de la serviciu, nu va mai ganditi la rate, la datoria la intretinere, cel putin nu in weekend-ul asta.  Nu-i destul ca luni o luam de la capat??

Deci, ralaxati-va si ascultati-o pe Candy Dulfer, o blonda cu adevarat talentata! 😉

 

Cu aceasta ocazie va recomand un blog cu multa muzica buna, buna! Teo Negura!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Relaxati-va

  1. Mariana zice:

    Hai ca m-am relaxat!Mersik!

  2. Alexandra zice:

    Auzi! Tu esti cam relaxata in ultimul timp! 😀 Ce se intampla? 🙂

  3. gabriela zice:

    piesa aceasta e una dintre preferatele mele. 🙂

  4. teonegura zice:

    Am comentat, dar l-a mazilit masinaria, cred 🙂 Multumesc pentru recomandari, pentru Candy, mai ales, o ascult mereu cu placere 🙂

  5. Constantin zice:

    Multumesc! Iata cum se desteapta omul, am ascultat piesa asta de multe ori dar niciodata nu m-am intrebat cine o interpreteaza. Da, e buuuna Candy! Si e aici!

  6. cafeauata zice:

    Uneori asa de tare ma relaxez vineri seara, incat nu sunt in stare nici sa-mi fac lista de cumparaturi saptamanale.
    Muzica deosebita gasesti si la http://fosile.wordpress.com/.

Lasă un răspuns

