Iarna in ferestre

Stiti cum e viata asta? Parsiva! Iti da o palma si cand sa zici si tu ca iti revii din soc si te mai relaxezi un pic, mai vine o data si iti da un cap in gura de te lasa lat!

Cam asa si cu iarna asta ! Au fost cateva zile frumoase, insorite, cat sa te indemne sa-ti faci planuri marete de gradinarit si alte alea, iar acum a venit un viscoool, si-o zapadaaaa, ca nu indraznesc sa scot capul din casa. Asa ca am facut niste poze prin geam, atat cat se mai poate vedea prin geamuri, ca sunt acoperite de zapada aproape in intregime.

La voi cum e vremea?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Iarna in ferestre

  1. Vcuicsor zice:

    Daca stau sa ma gandesc, poate ca-i mai bine ca s-a dezlantuit acum si nu prin aprilie, asa ca am inlocuit „bruma de speranta” cu crusta de gheata.
    Sa speram ca va trece cat mai repede si la inceputul lui martie va veni si primavara.

  2. buimacii zice:

    Ce violete și mușcate cucuiete ai! 😀

  3. silavaracald zice:

    Scuze, eu eram, dar nu m-am delogat. 🙂

  4. Dana zice:

    Alexandra, cred ca ai acum mai multa zapada decat mine. Pe aici a nins marunt vreo 10 cm, s-or fi adunat 30 cm in total. Da-i ger nu gluma: minus 18, cand bate vantul se fac minus 27… brrr. Mai bine visam la vacantele de vara.

    • Alexandra zice:

      Chiar acum cand scriu trece pe strada un buldozer, sa deszapezeasca, dupa ce toata ziua m-a tinut cu sufletul la gura ca maine n-am sa pot merge la birou!. Acum gata, nu mai am nicio scuza , trebuie sa ma duc la munca!

  5. Constantin zice:

    Vremea e ca vremurile! Adica, proasta! Dar stai sa vezi ce frumos o sa fie cand vine si gerul. 🙂

  6. anka zice:

    O fii iarna afara, zapada mare…..dar ai niste violete! o frumusete. Pata de culoare in peisaj! Sa ne bucuram cat mai putem. Maine trebuie sa iesim din case. Azi inca stam la caldurica si privim nametii la adapostul ferestrelor.

  7. gabriela zice:

    ce frumuseti gazduiesti la ferestre. 🙂

  8. Mariana zice:

    Aici nu e zapada!!!Poti trimite asa cam 5 cm.!
    Spor la munca ca nu e de sezut in casuca!Spre dimineata mai trece un utilaj de dezapezire…

    • Alexandra zice:

      Mda, mi-ar fi placut la plaja, sub un palmier, dar in lipsa, maine innot prin nameti spre birou, sa lucrez la minunata de contabilitate si cu Curtea de Conturi pe creier!

  9. Mariana zice:

    Ioy,ioy… n-am zis nimic!
    Vai da uriti imi erau si mie…sper sa nu mai am tangenta cu ei niciodata!
    Compatimeam fetele de la contabilitate,de multe ori erau livide de atita fu…pardon…cred ca nu mai aveau chef nici de cel de acasa!
    Hai ca trece…somn linistit!

  10. victoriacus zice:

    Imi vine sa urlu la luna cand vad ce e afaraaaaa :(((((((((
    Aseara se oprise ninsoarea.Acum ninge iar de imi vine sa plec in Africa
    Am niste nervi de nu mai pot.

  11. gabriela zice:

    Victoria, hai la Cluj. Nu ninge dar e frig. 🙂

  12. Georgiana zice:

    Şi aici a nins două zile încontinuu însă eu mă bucur! posesoare de câine fiind… Până să ningă am spălat la labe de căţel de mi-a ieşit pe nas! 😀
    Florile sunt superbe!! Am şi eu o violetă de parma dar nu se compară cu ale tale!

Lasă un răspuns

