Un weekend in Cipru

Inspirata de postarea doamnei Red Sky, care la ora asta este in Cipru, care va sa zica, mi-am rasfoit si eu pozele din Cipru, de acum cativa ani, nu prea multi. Dupa care, in lipsa acuta de subiecte pentru blog, am zis, hai sa pun si eu aici cateva poze.

Plecarea in Cipru a fost o chestie gandita si hotarata pe fuga si numai pentru un weekend, un fel de escapada dintr-un Bucuresti in plina vara si in plina aglomeratie. Ciudat, marile capitale mai pastreaza in ele vara doar turistii, localnicii sunt plecati care incotro. In Bucuresti, cu cat e mai cald, cu atat e mai aglomerat! Dar nu de asta il iubesc eu! Iar am divagat. Cipru, deci.

Am ajuns  la hotel la ora 2 noaptea, asa a fost zborul. Primul soc a fost circulatia pe partea stanga, iar pentru ca era noapte, senzatia ca cei de pe contrasens intra drept in tine era si  mai puternica. Am plecat de acasa cu gandul sa inchiriem o masina pentru o zi, dar circulatia pe partea stanga ne-a lecuit definitiv de rent a car in Cipru.  La hotel, care era unul de 5 stele, receptionerul ne-a dat al doilea soc: nu figuram in evidentele lor cu rezervare facuta. Cum era foarte tarziu si nu mai gaseau la ora aia pe nimeni la agentia partenera, ne-au rugat sa asteptam pe canapea. Si acum ma mir cum de sotul meu a fost atat de calm, m-as fi asteptat din partea lui la o demonstratie de romgleza impanata cu adjective mai putin magulitoare, dar n-a fost sa fie. Presupun ca si barbatii au momentele lor de intuitie!

Dupa circa o ora, a venit la noi un executiv, care, cu multe  scuze, ne-a inmanat cheile de la camera. Era deja trei dimineata. Eram morti de foame, asa ca am comandat la room service o musaka. Dar ce musaka! Si acum ii simt gustul si aroma!Baiatul de la room service ne-a anuntat ca masa e din partea hotelului ,drept recompensa  pentru inconvenientul de la receptie.  Mai sa fie! Ok, mersi, frumos din partea  lor, ne-am gandit.

Dimineata, ne-a batut la usa tot cineva de la receptie, care ne-a adus un cos de fructe si o sticla de vin , plus alte scuze pentru incurcatura ivita la sosirea noastra. Deja mi se parea ca isi cer prea multe scuze si daca mai continuau asa, cred ca pana la urma ajungeam sa-mi cer eu scuze, pentru ca din cauza noastra isi cer ei atatea scuze si se simt asa de jenati.

Dar asta n-a fost tot. Pe la pranz am primit  un telefon, prin care un manager in persoana ne-a anuntat ca avem mesele de pranz si cina gratis , atat cat stam la hotel. Noi luasem doar micul dejun, ca asa era pachetul turistic din Romania si aveam de gand sa mancam pe unde s-o nimeri, ori chiar la hotel.Favoarea asta  chiar mi s-a parut exagerata, asa ca ultima cina ne-am platit-o . Dar ce cina! Exista in hotel un restaurant pescaresc, iar ospatarul care ne-a servit era roman din Turda. Au fost in total sapte feluri de mancare care cuprindeau: icre, calamari, scoici, caracatita,creveti,  dorada, alti pesti marini al caror nume nu mi-l mai amintesc, iar la final un peste enorm, pe care l-am trimis inapoi la bucatarie, neinceput.

Asta a fost excursia din Cipru. In oras am fost vreo doua ore intr-o dupa amiaza si nu m-a impresionat cu nimic. Destul de neingrijit, cam prafuit si pe alocuri chiar murdar. Insa cipriotii mi s-au parut mult mai educati decat grecii , mai cizeleti cumva, poate si pentru faptul ca englezii si-au facut ceva de lucru pe acolo ani buni.

Pentru un weekend insa a fost foarte potrivita locatia aleasa, hotelul impecabil, plaja cu iarba, apa limpede (Mediterana, deh), mancarea,  nu va mai spun. Dar nu m-as reintoarce.

Iata si pozele:

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Calator prin lume și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Un weekend in Cipru

  1. eumiealmeu zice:

    da, dar cine are amintiri de spus copiilor şi nepoţilor şi vecinilor şi trecătorilor prin dreptul blogului?

  2. buimacii zice:

    vreau la mareeeeeeeeeeee! 😀

  3. buimacii zice:

    Georgiana sunt! am uitat sa ma deloghez! 😀 dar cred ca te’ai prins ca eu eram 😛

  4. Constantin zice:

    Iti inchipui ce era daca stateati in hol pana dimineata? Cred ca va tineau aia cu forta inca vreo doua zile. 🙂 Unde ai mai patit de astea? Ca sa stiu si eu unde sa ma duc.

  5. Constantin zice:

    In camera cu voi? Nu pot sa cred! 🙂 🙂

  6. cafeauata zice:

    M-am linistit: deci, nu pierd nimic daca nu vad Cipru. Multumesc!

  7. Zazuza zice:

    mda, asa scuze zic si eu :D. pe de alta parte nush cum se face ca sunt locuri unde te-ai intoarce si altele unde nu, chiar daca jumatate de glob lesina dupa ele. Londra de exemplu. mie nu mi-a placut deloc deloc.

  8. maryanne zice:

    Ce-mi place cum povestesti! Frumosi palmierii si leandrii!

  9. redsky2010 zice:

    am recunoscut doar arbustii taiati ca niste ciuperci turtite, leandrii sunt doar imbobociti la ora asta…mie imi place si cred ca marea e frumoasa oriunde, mai ales cand acasa sunt temperaturi sub zero iar eu umblu in tricou 😉

  10. Tina T zice:

    Cipru (greacă Κύπρος) sau Republica Ciprului (greacă Κυπριακή Δημοκρατία, Kipriakí Dhimokratía, turcă Kıbrıs Cumhuriyeti) este un stat insular în Marea Mediterană, membru al Uniunii Europene.
    Limba oficiala, Greaca si Turca.
    Cipru este în prezent împărțită în două state de facto.

    În 1974 episcopul Makarios, pe atunci președinte al Ciprului, a avut intenția să unească Ciprul cu Grecia. Serviciile secrete turcești au aflat de intenția lui Makarios și, în noaptea dinaintea declarării anexării Ciprului la Grecia, trupele turcești au invadat partea de nord a Ciprului, locuită predominant de turci, instaurând Republica Turcă a Ciprului de Nord si alungând pe toți grecii. Cei din sud au reacționat în același fel și i-au alungat în nord pe toți turcii. Situația s-a perpetuat până în zilele noastre. (sursa – internet)

    Sper sa-ti placa…

    Ma omor dupa cantecu’asta, pe care l-a cantat si Simona Dichiseanu

    http://www.sexytop.ro/video.php?categoryId=7&id=8672&_rate=3

Lasă un răspuns

