Apucaturi de weekend

Nu stiu voi cum va mai petreceti weekendul, dar eu stiu ca azi am gatit. Suna cunoscut, hmm?

Pai ce naiba ati fi vrut sa fac? Bani de excursii nema, in curte am dat deja zapada, la TV nu ma uit nici de-a dracu’, cartile de pe noptiera nu ma mai atrag, asa ca hai Alexandro in bucatarie si pune-te pe gatit! Si dupa aia pe mancat, ca daca n-am sa ies eu din iarna asta cu 100 de kile in viu , mare minune! He he, ati vrea voi, gagicilor ! 😀

Am facut mai fratilor o ciorba de porc cu zeama de varza, de numa numa, ca tanjesc dupa ea de vreo luna ! P-ormo o fasole lata cu pui , niste salata de vinete cu maioneza ( traiasca colesterolul!) si doua deserturi.

Primo: un chec ultra super extra simplu, cu cacao si rahat ( care rahat s-a dus pana la urma iarasi la fund, treaba lui!) si secundo: tiramisu care acum e la ” fezandat”.

Voila:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V-am intristat, este? 😀

Atunci ascultati un cantecel vesel, sa va treaca de necaz!

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica, Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Apucaturi de weekend

  1. Zazuza zice:

    nu m-am intristat, simpatizez si empatizez. acu’ cica „gatim” niste cartofi copti, da’ am facut si piept de porc la cuptor (zicea cineva ceva de colesterol?! :D) si supa austriaca de cartofi pe care am mai pacalit-o si cu neshe alte chestii :D. deci da, traiasca distractia in bucatarie!

  2. Maria Ionescu zice:

    Bine-ar fi daca am iesi in primavara cu 100-n viu si nu cu 80 mort. Am facut ieri o salata boeuf, o supa de ciuperci si sani de ratza cu varza calita, iar ca desert o negrutza cu visine confiate si dulceatza de lapte.Aproape s-au dus,parca ne-am timpit,mai faceam ceva si mai luam o prajitura…

  3. Roxana zice:

    Sa mai ai apucaturi din astea 😛

  4. Mariana zice:

    Cine e harnic sta acasa si gateste bun,bun…bravo!
    Noi la soppingulaiala si in vizita la niste batrinei simpatici foc…in Hungary!o,ce fain a fost!!!poze nu am ca asa e filmul e pe duca aparatul of,of!
    Am descarcat masinuta si pus la loc ce am cumparat si amu fac niste aripioare pane…hi,hi!
    Da tiramisu nema…
    Pofta la ce ai gatit;sau nu e nevoie?!

  5. Mariana zice:

    O! lasa-ma ca ne pregatim sa mergem si noi in Slovacia da…merg alti (tineretul)la sky!e tineretea asta faina E !unde a plecat tineretea noastra oare?he,he!
    Te pup TU !

    • Alexandra zice:

      Ce scurta e viata, draga mea Mariana! S-a dus tineretea noastra, asa e!Ma crezi ca de multe ori, cand trebuie sa-mi spun varsta, stau un pic si ma gandesc si parca spun varsta altcuiva, nu a mea! O fi de la scleroza?? 😀

  6. Mariana zice:

    A! NU vine de la s……! e firesc sa fie asa…
    Inportant e ca ai spiritul tinar!!!
    Revin sa citesc de Olanda!
    Pofta buna si o dupa amiaza placuta!

  7. Tina T zice:

    Oh, dupa ce ieri mi-am rupt picioarele prin Mall-ul din Baneasa, nu ca as fi avut ceva de cumparat, m-am oprit la piata.
    Doua legaturi de praz, legume…verdeturi…leustean 2,5 lei legatura anemica rau de tot, era la o singura taraba, iti trebuie cam 3-4 pentru o oala de ciorba, dar, fara nu se poate.

    Prazul,
    „Dezinfectant, digestiv si anti anemic, coboara colestrolul, intareste articulatiile si reintinereste pielea, in plus, inlatura oboseala specifica inceputului de an.”

    Deci Meniu;

    Ciorba de praz cu zeama de varza (mai apreciata decat una de perisoare)
    Peste la cuptor cu legume si busuioc.
    Apropo, in Provence, gasesti cele mai minunate mirodenii mediteraneene, pentru sosuri, peste si fripturi, le cumperi de dragul flacoanelor, dar si al continutului.

    Iar ca desert, la cererea unanima, pa-pa-na-si…cu smantana si dulceata de visine.
    Si mai vreau sa dau jos cateva kg, cum sa reusesc asta ?

  8. Tina T zice:

    Tu, sa-mi spui, cand imi faci o vizita ???????
    Sa stii ca dupa omidutzele mele, nu ramane mai nimic…:))

    Oricum, pot sa-ti fac la minut o salata de praz.

    Prazul curatat si spalat, se taie in bucati de 5 cm lungime dupe care il tai tot pe lungime, in 2, in 4; imi plac mai mult fashiutele decat rondelele.
    Cand fierbe apa cu sarea, adaugi prazul, lasi sa dea doua trei clocote, atat si nimic mai mult, tragi cratita deoparte si o mai lasi doua minutele.
    Scurgi apoi prazul foarte bine.
    Dupa ce s-a racit, mai scurgi apa iar, si adaugi:
    – ulei de masline, zeama de lamaie si patrunjel verde tocat
    sau daca nu tii la silueta, adaugi
    – smantana de cea mai grasa, frecata cu usturoi pisat in mojar (eu nu stric usturoiul cu aparate din inox sau aluminiu).

    Si ca sa ne simtem bine, doua trei chiftelute, nu strica, sau un piept de pui la gratar.

  9. victoriacus zice:

    Daca stiam ca faci chec, zau ca veneam la tine Duminica :))

Lasă un răspuns

