Muzica de dragoste

Astazi, nu stiu de ce, dar sunt intr-o dispozitie… romantica. Poate e de vina faptul ca se apropie Valentine’s Day , despre care urla toate posturile radio,sau Dragobetele autohton,  poate oasele mele batrane simt ca vine primavara si incearca sa iasa si ele din hibernare, nu stiu. Cert este  ca am venit acasa chitita sa postez ceva muzica de dragoste.Si iata ce mi-a iesit!

Va doresc o seara romantica! 😉

Update: Pentru ca veni vorba despre dragoste, ce dragoste poate fi mai mare decat asta? !

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Muzica de dragoste

  1. Zazania zice:

    Excelenta idee, excelente alegeri. Si, ca un musafir binecrescut, uite ca n-am venit cu mana goala:

  2. redsky2010 zice:

    super alegere, eu incerc sa fug din starea asta 😀
    o seara linistita!

  3. Zazuza zice:

    hehe, ce ne-ai indulcit in seara asta 😉

  4. Tina T zice:

    Asta iti place, stiu c-am mai vrut odata sa-l pun.
    Sper ca nu…am uitat…na, la varsta mea…
    dar imi place de ma topesc dupe el.
    pup

    • Alexandra zice:

      Misto de tot! Stiam melodia, dar clipul nu l-am vazut niciodata. Si tipa e super, cam plinta pentru gustul meu, dr frumoasa!
      Te pup, Tina draga!
      Ia spune-mi, te serbezi de Valentin?? Valentino! 😀

      • Tina T zice:

        Si dac-as vrea sa ma pitesc, tot as fi gasita, asa ca ma serbez, sau mai bine, ma serbeaza…zic si io, sper
        (abia astept…iti dai seama)
        Cand eram copil, mama imi serba aceasta zi, in data de 15 iunie, cand era Sfantul Iachint, Emilian si Valentina.
        Ei, acuma, pana si calendarul ortodox a suferit *mutatii*…asta ca un fel de „nimic nu mai e cum era.”
        Si cred ca Jaristea ne cheama, pentru ca ne place atmosfera, bei tuica la toi, hi…hi…:) si-ti canta lautarul la ureche, iar Kera Kalita (patroana localului) cu programul ei, incanta.
        Dar, mai e pana-atunci, ce, vrei sa fac cinste ?

        puup

  5. victoriacus zice:

    nu le ascult ca mi-a plecat sotul la oaste si ma pun pe bocit.Te pup.O zi frumoasa sa ai.

  6. danamel zice:

    Dá’de cand iti place George Michael, pen’ca nu erai convinsa de muzica lui?In alta ordine de idei imi pare bine sa te regasesc !

Lasă un răspuns

