Bloguri de gradinarit

Trebuie sa recunoasteti ca daca blogul asta nu s-ar numi Gradina Visata si daca n-as avea niste categorii denumite Gradinarit, ori Tutun, ori Trandafiri, habar n-ati avea, citind ultimele postari ( ultimele de vreo trei luni incoace), ca acesta este un blog despre gradinarit. Pai cum sa credeti asa ceva cand eu bat campii ba cu muzica, ba cu glumite, ba cu diverse chestiuni sociale, ori despre blogosfera. Cum?

Asa ca azi mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa postez ceva despre gradini. Dar ce? La naiba, e iarna, ce-as putea sa pun aici? Inca nu s-a deschis sezonul la rasaduri, afara e un ger de crapa pietrele, zapada cat cuprinde, ce-ati vrea? Sa va arat muraturile? Pai nu bantuie ele destule muraturi prin tara asta, ce sa va mai acresc si eu!

Am gasit totusi ceva. Adrese de bloguri cu si despre gradini din lume. Stiti ca sunt fata buna si vi le arat si voua, asa ca iata:

Jurnal de gradina– ( Dani, nu reusesc sa-ti las si eu un comentariu, blogspot-ul asta ma innebuneste de tot!!)

Organic home and garden diva

Allan Becker-Garden Guru

Today’s garden ideas

Gardens of the wild wild west

Va ajunge! Mai cautati si singuri! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Bloguri de gradinarit

  1. Roxana zice:

    Referitor la comentatul pe blogspot…ai dat la Nume/adresa url ceva de genu asta ? Ca doar asa merge sa comentezi iti spun sigur…daca nu are optiunea asta inseamna ca trebuie sa bifeze ea la setari 😉

  2. Dani zice:

    Alexandra,nu stiu de ce nu poti comenta! Poate trebuie sa setez eu ceva.Nu prea le am eu cu PC-urile,dar sper sa invat pe parcurs.O sa ma uit, sa vad daca o sa inteleg care-i baiul.Ma bucur, ca ai vrut sa postezi!!!Pina se rezolva scriu eu la tine.Imi place gradina ta (a mea-i o miniatura)si, sa numai spun, de trandafiri….favoritii mei.

  3. Dani zice:

    Am impresia ,ca trebuie sa alegi un profil in casuta de sub comentariu,Alexandra!
    (ptr.tine probabil wotdpress)

  4. Zazuza zice:

    noi avem rabdare pana la primavara sa stii. oricum ne place ce scrii, de gradina sau nu :). multam pentru ponturi!

  5. Mariana zice:

    Eu ma bucur de blogul tau asa cu E !
    Te pup!

  6. maryanne zice:

    si mie imi place cum scrii, indiferent daca e despre gradina sau nu. Doar ca nu comentez de fiecare data la „celelalte”, dar asta nu inseamna ca nu trec zilnic pe la tine, curiosa sa vad ce ai mai postat.

Lasă un răspuns

