Foto-ghicitoare

Stiti de unde sunt cele doua poze? Celui care ghiceste… ii fac o dedicatie muzicala! 😀

Fie, va dau un singur indiciu! Europa! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Foto-ghicitoare

  1. Blue Rose zice:

    Dupa steag as fii zis ca Liban dar ii lipseste copacelul ala sau ce-o fii el 😛

  2. Tina T zice:

    Vai, ce poti sa ne faci, taman de week end !
    Noua, prietenilor tai…
    Dupa ce m-am plimbat pe toate site-urile, a ma facon, facand cu aceasta ocazie cunostinta cu toate statele lumii  ( e drept aveam o lipsa) n-am gasit ce cautam.
    Si cred ca este tare simplu…
    Nu ma risc sa zic Peru, parce que are si ceva pe mijloc.
    In poza ta se vede rosu_alb_rosu, semplu, fara nimic la mijloc.
    Da-ne si noua un indiciu, acolo…o litera, un continent, un animal reprezentativ…ceva care sa ne ajute.
    Nu ne lasa asa…
    Fii bunaaaaaaaaaaaaaaa, Alexandra !

    puuuuup
    (iti dau io tie…)

  3. Pingback: Poveste de vis (22) « Blogul lui Teo Negură

  4. Dana zice:

    Pare sa fie una din insulele Greciei. Oriunde ar fi, as vrea sa fiu acum in vacanta acolo.

  5. cafeauata zice:

    Cred ca steagul acela nu are nimic in comun. Oricat am cautat, nu am gasit pe wikipedia, asa ca ma las batuta. Cel putin m-am dat printre steaguri!

    • Alexandra zice:

      Am ales poza aia special ca sa va derutez si se pare ca am reusit chiar mai bine decat mi-am propus, he,he!
      Binenteles ca n-are nimic in comun!
      Chestia e, unde e? Haideti, ma ziceti si voi o tara cu iesire la mare din Europa!!:D

  6. victoriacus zice:

    De unde sa stiu.Eu am fost doar pana la granita si inapoi :))Sunt sigura ca pe undeva in stanga………. sau dreapta???? erai tu :))

  7. victoriacus zice:

    undeva prin Franta?Sau ………. Coasta de Azur? Sau…………….coasta lui Adam 🙂

    • Alexandra zice:

      BRAVOOOOOOO!!!!!!
      AND THE WINNER IS: VICTORIAAAAAA!
      Da, Coasta de Azur, drumul spre St. Tropez, venind dinspre Antibes, localitatea le Trayas.
      Melodia premiu:

      Hai inca una, ca bonus ca desi n-ai fost acolo, ai ghicit! 😀

  8. victoriacus zice:

    And the prize is…………….. a vacation on …………….Bilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))
    Multam.Vezi ca nu trebuie sa ies din tara ca sa cunosc pozele? :)) Tot asa e si la Bila,la mine 🙂

  9. victoriacus zice:

    superbeeee.Multumesc frumos.Rebecca a facut ochisorii mari si a tacut brusc,iar David mi-a cerut sa ii dau replay de vreo 20 de ori.Minunat premiu.

Lasă un răspuns

