Cocoselul…schiop

Bietul Rambolica!

Cum schiopata din ce in ce mai tare, ne-am luat inima in dinti si l-am doftoricit cum ne-am priceput si noi. L-am adus in bucatarie, i-am spalat rana cu apa calduta, i-am pus acolo putin Baneocin si l-am bandajat. Apoi l-am bagat iarasi in cotet, unde are mai putin spatiu de miscare decat afara si nu e nevoie sa faca prea multi pasi. In rest e vesel, se da pe langa gaini, care de data asta sunt mai iute de picior si il evita elegant. 😀

La bandajat a stat foarte cuminte , n-a scos nici macar un cococo.

Sper ca se face bine!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cocoselul…schiop

  1. joannapingky zice:

    Hi alexandra, your cocoselulschiop post is really one particular of the most beneficial substance that :-bd.
    Dont forget to visit back my blog (http://downloadmp3indonesia.net/), glad to meet you… Thanks…,Best!!! 🙂

  2. Constantin zice:

    Nu cred ca rana e problema, oricum e bine ca ai curatat-o, in zona aia nu prea sunt tesuturi care sa fi fost afectate. Cred ca la articulatie e baiul. Repet, cred ca si-a prins piciorul in ceva si s=a ranit incercand sa se elibereze. Daca e doar asta, o sa-i treaca!

    • Alexandra zice:

      Nu prea ar fi avut unde sa-si prinda piciorul, dar cred ca s-a urcat pe cuibar dupa vreo domnisoara, ca am vazut ceva pene pe acolo si probabil a cazut. Barosan cum, e , posibil sa fi cazut nasol. Oricum, e bine, mananca, evioi, deci cred si eu ca se vindeca.
      Multumesc frumos pentru consultatie! 🙂

  3. Zazuza zice:

    saracutu’. sper sa se faca bine repede!

  4. danamel zice:

    Cat-ii de frumos si bandajat!Bine ca n-a patit ceva la creasta, caci atunci chiar semana cu Stallone!

Lasă un răspuns

