Sport extrem

N-am sa-i inteleg in veci pe pescarii care pescuiesc la copca! Pe cuvant! Mai ales ca stiu ca iarna pestele nu prea mananca, poate doar bibanii aia lacomi, dar nici ei cine stie ce.

M-am gandit mereu la ce-i mana pe unii pe balta inghetata bocna? Sa scape de neveste? Sa traga o dusca buna de tuica/vodca fara teama ca le ia cineva (tot nevasta) sticla de la gura? O sueta mica cu baietii? Vreun instinct ramas de la ultima glaciatiune, cand trebuiau sa faca orice pentru a supravietui, inclusiv sa dea la copca? Sunt sinucigasi latenti? Oare  actiunea  aceea de a baga un bat intr-o gaura facuta in gheata arata dorinte ascunse adanc in subconstient? Hmm,  cred ca Freud ar fi avut ce comenta  pe tema asta…

Eu ma rezum sa spun ca nu m-as duce sa stau o zi pe balta ca sa-mi inghete si sufletul, sa stiu bine ca acolo colcaie de somoni!! Ce o zi, nici macar o ora!

Si recunosc, mi-e frica sa nu ma duc pe copca. Adica…imi place sa inot, dar nu la minus zece grade in aer  si nu  intr-o apa de zero grade. Brrr!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Sport extrem

  1. cnusi zice:

    sincer nici eu nu ii inteleg,dar le respect mania

  2. Blue Rose zice:

    O pasiune dusa la extrem.

  3. Blue Rose zice:

    Si aia dar si pentru pescuitul la copca.

  4. cafeauata zice:

    Nu inteleg pescuitul. Asa ca n-am decat sa-i respect pe cei care vad ceva constructiv in asta. Cu siguranta Freud s-ar delecta cu gandul la mama lor!

  5. cred ca-s inruditi cu dependentii de jocuri de noroc … cand ii vad fixand copca, asteptand sa traga firul… parc-ar astepta sa le intre cartea, sa le pice potul!

  6. cafeauata zice:

    Si sa-ti mai spun ceva: eu pot sa beau o tuica de prune si fara sa stau la copca, de ce ei n-ar putea sa bea o vodca? Numai din cauza de nevasta? Sa mai mearga si ea la munca, nu sa-si urmareasca barbatul!

  7. cafeauata zice:

    Daca a facut balaura o comparatie, hai sa fac si eu una: copca pentru pescari este cam asa cum este ecranul calculatorului pentru bloggeri, cu diferenta de atmosfera, evident!

  8. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 54) « Blogul lui Teo Negură

  9. fosile zice:

    Cam din acelasi motiv pentru care unii pescuiesc in ape repezi de munte,unde pestele are cel mult 10cm,cam din acelasi motiv pentru care unii escaladeaza muntii,iar altii umbla de nebuni,dupa pietre.S-ar putea ca unii sa n-aiba bani sa-si cumpere din magazin,iar altii sa se intilneasca cu prietenii la o poveste,altii aduna cutii de chibrituri,pachete de tigari,capace de bere -sau cum zice,virgula „cafeauata”-cum intram si noi de cite ori putem sa vedem cine ce a mai zis,facut…

    • Alexandra zice:

      Pana la urma cred ca ei sunt mai castigati decat bloggeri, macar si pentru faptul ca stau in aer curat si mai joaca si tontoroiul pe langa copca, in loc sa stea infipti in scaun!

  10. Maria Ionescu zice:

    Pana mai ieri, alaltaieri discutam de dependenta de a cumpara seminte (ptr. a face rasaduri) de dependenta de a lucra in gradina, asa is si pescarii le place acolo, la o barfa, la o drojdie, ar mai putea fi si o doza de teribilism cine poate sti…

  11. MIhai zice:

    Eu intr-un fel ii inteleg, cine are pasiunea pentru pescuit in sange se duce. Si mie imi place sa pescuiesc, nu insa atat de mult incat sa risc sa stau pe un lac inghetat. Mi-e frica, nu cred ca se merita sa-ti risti viata. Nu ai cum sa stii niciodata cat e de groasa gheata in unele locuri.

Lasă un răspuns

