Ishmael-in limba romana

Acum vreo…doua luni, fiu-meu imi recomada   sa citesc o carte. Nu este tradusa in romana, nu se gaseste in librarii, este pe net si este in engleza.

-Pai si inteleg eu ceva din ea, daca e in engleza? l-am intrebat

-Intelegi. Sunt cateva cuvinte mai grele, dar ai sa intelegi.

Sigur, la engleza lui, cateva cuvinte grele inseamna doua, poate trei.La engleza mea, care nici ea nu-i chiar de lepadat, cateva pot insemna zeci, chiar sute. Asa ca am tot amanat sa deschid link-ul pe care mi l-a dat. Mihai insa nu m-a slabit si la cateva zile ma tot intreba: te-ai apucat de cartea aia? Eu, pai sa vezi ca sunt in inchidere,de luna,  ca am facut mancare, am calcat, eschive jenante.

Pana acum cateva zile cand m-a luat tare:

-Bine ma mami, am ajuns sa ma rog eu de tine sa citesti o carte! Si dai si razi! Sa-ti zic, auzi, ia mai lasa blogul ala si pune si tu mana si citeste! Hahahaha! Doamne! 😀 ( Binenteles, cand era mai mic, eu ma rugam de el sa citeasca. Acum , in mod ciudat, s-au inversat rolurile :D)

Recunosc, mi-a fost rusine. Drept pentru care ieri, zic, hai sa ma apuc sa citesc. Ce vorbesti!! N-am mai citit o carte in engleza de vreo zece ani? si cand am inceput sa buchisesc la prima pagina, m-am simtit cum ar trebui sa se simta orice analfabet,  adica prost ( stupid)! Norocul meu ca nu sunt chiar proasta 😉  si am dat pe net cautare in limba romana! Si am gasit!

Dragilor, nu prea fac eu recomandari de carti. ( candva faceam recomandari cu tot cu cartile din dotare, dar cu varsta m-am lecuit ). Aici recunosc dreptul fiecaruia de a citi ce vrea, sau de a nu citi deloc. Credeti-ma ca putin imi pasa ce faceti in privinta asta. Si in multe altele, de fapt in mai toate privintele… 😀

Dar cartea asta merita cateva ore din viata voastra. Cititi-o si mai vorbim dupa.

Aveti toate cele 115 pagini ale romanului mai jos.

Lectura placuta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ishmael-in limba romana

  1. redsky2010 zice:

    am citit vreo 25pagini, insa imi creaza o senzatie de ceva impacabil. devine mai tonica mai departe?

Lasă un răspuns

