De ce mi-am facut blog

De-asta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit, Trandafiri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la De ce mi-am facut blog

  1. Blue Rose zice:

    Superbe flori 🙂 Ai o gradina frumoasa 😉

  2. maryanne zice:

    Ce-ti fac trandafirii? Cum se prezinta? Iarna asta nu a fost f aspra totusi. Eu ma uit la ai mei, si sunt bine. Imi faceam griji la minirose, dar sunt rezistente. Abia astept sa infloreasca.

  3. Theodora zice:

    Locuiesti in Paradis?!
    Superb!
    Mi-ar placea sa am si au trandafiri ca ai tai.
    I-am aratat mamei si pozele cu gainile si cocosii

  4. Constantin zice:

    Superbi trandafirii, splendida gradina! Si felicitari, stapanei! Ca tare-i harnica si pasionata de ce face. 🙂

  5. Mariana zice:

    Ai cu sirgul tau „gradina visata”isi merita numirea!
    Minunata gradina!Pa si o sfirsit de saptamina placut!pa,pa!

  6. Maria Ionescu zice:

    Mandra gradina, dibaci gradinarul!

  7. Tina T zice:

    Gradina ta…de ea m-am indragostit cand am intrat pe blogul tau.

    Trandafirii, fara indoiala florile cele mai stralucitoare, parfumurile cele mai rare si pretioase;

    cu toate acestea, sa nu-mi zici nimic daca la alta floare…nu zic care, o sa spun tot vorbe frumoase.

    „Un nume ce-i ?
    Un trandafir, oricum ii spui,
    iti da acelasi scump parfum”
    (cred ca Shakespeare)

  8. DANI zice:

    Ah,Alex,sint splendizi trandafirii tai.Si eu mi-am umplut gradinuta cu ei.Si astept cu nerabdare sa infloreasca .Pina atunci,ma uit la pozele tale…

  9. victoriacus zice:

    Minunat.Mi-e un dor de verde de lesin

Lasă un răspuns

