Poze noi…de-acum un an

Cu totul intamplator am descoperit in calculator niste poze despre care habar n-aveam ca exista.  Au fost facute de sotul meu  in primavara trecuta,  in ideea de a le cataloga in computer si atat de bine le-a pus, ca iata, am dat de ele dupa aproape un an. Tot e bine!

La vederea lor iarasi m-a apucat jalea si dorul de vara , de gradina, de iarba… Vi le arat si voua, sa va apuce si pe voi aleanul, macar sa stiu ca nu sunt singura care se tanguie de dorul verii. Ori macar al primaverii.

Ultima poza este o magnolie, de care sunt tare mandra, desi e mica.

Si am mai gasit doua, tot cu magnolii.


 

Gata, de azi inainte nu ma mai uit la poze vechi.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Poze noi…de-acum un an

  1. Blue Rose zice:

    Minunate!

  2. Blue Rose zice:

    😀 Asa o gradina mi-ar placea si mie,pacat ca n-am loc in curte.

  3. Blue Rose zice:

    😆 si stau in gradina sub cerul liber ? nu nu 😆

  4. DANI zice:

    Aaaaa,ce frumoase sint !!!!!!! Si anul asta ,m-am abtinut ,sa fac o comanda de bulbi in Olanda …. Daca mai vad mult pozele astea, incep sa pun la pusculita de pe acum ! In alta ordine de idei, cum se comporta lalelele olandeze dupa primul an (parca citisem intr-un post anterior ,ca bulbii i-ai adus din Olanda) ? La mine greu infloresc in al doilea an ,poate ,fiindca in toamna- iarna pamintul a fost super imbibat cu apa si multe plante au putrezit.

    • Alexandra zice:

      Si mie mi-au putrezit cateva soiuri, probabil mai sensibile. In price caz, solul trebuie sa fie foarte bine drenat, orice tendinta de baltire a apei le afecteaza. Apoi, cele olandeze, trebuie scoase in fiecare an si tratate cu fungicid, pastrate in ladite aerisite, iar inainte de a le replanta, curatate de uscaturi si abia atunci separati bulbilii. Eu am invatat din greseli si probabil ca voi mai face si alte greseli, dar perseverez. Ce sa fac, imi place sa gradinaresc! 😀

    • mie mi se inmultesc lalelele olandeze in gradina, si din acest motiv primul an e foarte bun, al doilea mai putin, al treilea foarte bun iarasi, iar lalelele sunt dublu ca numar si tot asa …

  5. maryanne zice:

    cati ani au magnoliile tale? in martie vreau sa cumpar si eu 4 bucati. Sunt cam mici dar au pret bun si de aia ma incumet. Oare cand o sa infloreasca si la mine?

  6. maryanne zice:

    Mai maricele nu-mi permit acum.Le iau asa mici si am rabdare, ca alta solutie nu am. Daca primavara viitoare imi voi permite voi cumpara si mai mari.

  7. Si eu visez la gradina, de nu mai dorm :))) la propriu! Ieri mi-am comandat trandafirii englezesti pentru gradina, si, de la atatea planuri si combinatii de culoare, parfumuri si modele de cupa, am avut prima insomnie pe anul acesta 🙂

    Va scriu mai jos recomandarile mele in materie de trandafiri, sper sa va foloseasca experienta mea in matere de trandafiri 🙂

    Toti sunt David Austin, si se gasesc de cumparat pe http://www.gradina-bijoux.ro

    – Munstead Wood, rosu-visiniu inchis, inflorire continua, parfum puternic
    – Golden Celebration, galben intens, flori extraordinar de mari, inflorire continua, parfum puternic, repeta excelent inflorirea
    – Lady of Shalott, flori minunate galben cu roz, foarte sanatos, inflorire continua
    – Summer Song, cupru intens, super parfum, super culoare, inflorire excelenta
    – Jubilee Celebration, culoare roz somon deosebita, parfum minunat, „o masina de facut flori”
    – Ferdinand Pichard, unul dintre cei mai buni trandafiri bicolori (roz intens si alb), care, in plus, repeta inflorirea foarte bine
    – William Shakespeare, este trandafirul trandafirilor, daca ar exista un top 3, cu siguranta ca s-ar afla in el! culoare visiniu albastrui, flori mari, parfum de senzatie, infloreste excelent, cu o buna continuitate

    • Alexandra zice:

      Chiar aseara m-am uitat la site, i-am admirat . Ma gandesc unde sa-i pun, dar cred ca le gasesc eu loc undeva.Reprezentanta e in Bucuresti? Comenzi se pot face doar on-line, ca mi-ar placea sa si vad ce cumpar, ce vrei, mentalitate de roman. 😀

  8. cafeauata zice:

    Magnoliile sunt preferatele mele. Chiar daca nu posed niciuna, am facut cadou cumnatei mele o superbete si ma simt, oarecum, mama ei. Abia astept sa o vad si anul acesta cu flori! Cat despre lalele, soiul acela cu franjuri m-a innebunit (nu ca nu eram si pana acum)!
    Pot doar sa-ti doresc o gradina pe masura dragostei tale/voastre pentru plante.

  9. Maria Ionescu zice:

    Magnolia stelata dupa cati an a inflorit? Am si eu doua de 5 ani si nu au inflorit, celelalte din al doilea an au si facut flori, si nu putine.

  10. Zazuza zice:

    nu stiu ce sa zic, sa ne mai uitam sau nu la astfel de poze? parca nici de zapada nu m-am saturat, dar as vrea sa vina si vremea calda sa nu mai purtam cizme, ci pantofiori decupati :). nu ma pot hotari. un lucru e sigur insa: superba gradina ta!

  11. teonegura zice:

    Am si eu acum doua magnolii, si au crescut cam cat mine, una mai mica si alta mai mare 🙂 Cea mica credeam ca va capota, pe cand era de-o schioapa, o agatasem intr-o vara cu masina de tuns iarba, dar a supravietuit si acum e o frumusete 🙂

  12. simf zice:

    am plantat 10 bulbi de lalele olandeze si au aparut deja 5 plantute, abia astept sa creasca, sa infloreasca. si hotarat lucru in asta primavara imi iau si eu magnolie.
    ce minune de gradina ai, Alexandra!

  13. redsky2010 zice:

    superbe pozele, se simte in aer ca primavara nu mai e atat de departe. o saptamana usoara!

  14. vasi zice:

    Super lalele,super poze .
    Mai, tu sigur nu ai adus in portbagajul masinii,din Olanda o bucata de campie din aceea cultivata si ai pus-o direct in gradina?
    Parca se cam aseamana. (hahaha)

  15. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  16. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  17. victoriacus zice:

    De ce sa nu te uiti la poze vechi.Sunt atat de frumoase.Si oricum aproape ca a venit primavara. 🙂 Mai sunt numai 2 saptamani si gataaaa
    Am luat si eu o multime de bulbi de lalele si i-am plantat.Adica ,ma rog, pentru mine care nu aveam decat vreo 15 , 60 de bulbi sunt o multime deja 🙂
    La cati ai tu, sunt doarcativa.Dar pazea ca te prind din urma in curand :))

Lasă un răspuns

