Primele flori

Vine primavara. Nu mai e  niciun dubiu! 😀

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Primele flori

  1. ella zice:

    Intotdeuna ma emotioneaza ghiocelul. Atat de firav si atat de puternic ! Cu capsorul lui mic sparge toate barierele…Ca noi, nu-i asa Alexandra ? Sa ai si sa avem parte de o primavara frumoasa ! Si sa ne delectezi in continuare cu pozele florilor gradinii tale minunate !

  2. teonegura zice:

    Sa dea Dumnezeu sa ai dreptate, o primavara gasesti si la mine, dar in cuvinte 🙂 Eu unul detesc iarna si zau ca mi-a ajuns 😀

    • Alexandra zice:

      Mi-a spus soacra-mea ca a auzit ea undeva ca a iesit ursul din barlog, semn ca s-a terminat iarna! Deci vine vreme buna! De-ar veni si vremuri mai bune ;), atunci ar fi perfect !

  3. maryanne zice:

    Asa sunt si la mine ghioceii. Semn ca e aproape primavara. Uraaaaaa !!!

  4. cafeauata zice:

    Te invidiez, in sensul pozitiv, bineanteles (chiar daca stiu ca e un pacat)!

  5. victoriacus zice:

    Ce frumooooooooooos.Vine primavaraaaaaaaaaaaa!!!!!

  6. melinte daniela zice:

    Inca n-am vazut ghiocei, cu toate ca si noi am pus cateva fire, iar troieneile de la noi nu ne lasa sa mergem pana acolo sa-i vedem, dar prin orasul nostru am vazut, nu stiu ce se intampla, multi barbati cu ghivecele cu zambile, care mai de care mai frumoase!
    O fi Dragobetele, or fi adus furnizorii de flori multa marfa sau politica lor de marketing agresiva i-a zapacit pe consortii nostri??

  7. melinte daniela zice:

    I-am vazut pe ai tai dar nu le-am simtit parfumul, asa cum se intampla in fiecare primavara, acum,ioc, cei care stateau la colt de strada cu mainile inghetate si invitandu-ne sa-i cumparam, au disparut …

Lasă un răspuns

