De ce nu ma-ntorc la oras



Sunt momente cand imi vine sa pun lacatul pe casa si sa ma mut inapoi la bloc, in oras. Astfel de momente apar cand:

-ploua si imi fac masina tot o zloata, pentru ca strada mea nici macar pietruita nu este;

-iarna, cand platesc la gaze de ma usuc, pentru ca in comuna mea nu este trasa conducta de gaze;

-in zilele cand se opreste curentul de cel putin 20 de ori si ma gandesc, cat or mai rezista electrocasnicele aflate in functiune;

-cand vine tanti Vasilica, duminica la pranz si urla ca o apucata  la usa, ca sa-mi zica te miri ce,  tocmai cand incerc sa atipesc dupa ce toata dimineata am robotit;

-cand se strica pompa , hidroforul, acoperisul, lacatul de la poarta mare, etc’;

-cand se umple fosa septica!

-cand imi uda ploaia facturile din cutia de scrisori

-cand trebuie sa iau masina pana la primul butic, ca mi-e frica sa nu ma muste cainii

Cu toate aste, n-am sa ma duc inapoi la bloc si am sa va spun si de ce:

-pentru ca am o gradina frumoasa, pe care o iubesc;

-pentru ca am in curte niste vietuitoare de care trebuie sa am grija;

-pentru ca nu ma mai pot lipsi de legumele, fructele si zarzavaturile proaspete si fara chimicale;

-pentru ca serile de vara sunt racoroase;

-pentru ca imi place sa aud cocosul cantand dimineata;

-pentru ca de aici vad Carul Mare si Closca cu puii ;

-pentru ca in zilele foarte senine, din curtea mea se vad muntii;

-pentru ca datorita gradinii mele, scriu acum pe blog…

O seara frumoasa!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la De ce nu ma-ntorc la oras

  1. Maria Ionescu zice:

    Mai trec si eu prin momente asemanatoare,atunci cand se intrerupe curentul, cand ninge in exces si trebuie sa dau zapada, cand mai vad cate un sarpe, dar cand ma uit pe fiecare fereastra si vad gradina si-mi amintesc de privelistea cu blocurile de peste strada,cu zgomotul infernal de pe bulevardul Iuliu Maniu, cu mizeria de pe strazi, cu poluarea excesiva din micul Paris, balanta se inclina ptr.locul in care sant, un satuc uitat de lume,pe malul Dunarii.

  2. Constantin zice:

    Si pentru toate astea eu te admir. Sa-ti dea Dumnezeu cat mai putine necazuri si cat mai multe clipe frumoase in casuta ta.

  3. simf zice:

    – pentru ca vezi cerul, nu e acoperit de cabluri si nici nu e poluarea luminoasa
    – pentru ca miroase mereu innebunitor: pamantul, iarba, pomii, florile; nu exista mirosurile de oras clasice: ghena, conducta, mancarea vecinilor
    – pentru ca sunetele din preajma sunt frumoase si n-aduc a bormasina celui de la et. 3
    – pentru ca nu stai in casa decat putin, afara fiind mii de ispite si-i bine si seara pici franta in pat, dar multumita
    – pentru ca mereu iti poti alege ce faci, sunt asa de multe de facut incat ai tot timpul alternativa confortabila
    – pentru ca nu mai ai musafiri nedoriti care n-au ce face acasa si trec pe la tine, ci iti deschid poarta doar prietenii (nu intra si vecinii in calcul)
    …si pentru alte 1000 de motive nu ai cum sa te introci in oras.

  4. fosile zice:

    Pentru ca sute de generatii de oameni au trait sanatosi si au batut suta constienti cu drag de imprejur si inconjurati de copii,nepoti,straneposti si stra-stranepoti.Pentru ca anotimpurile isi justifica existenta doar in mijlocul naturii,pentru ca nu trebuie sa cobori-urci etaje doar pentru a intra sau iesi din casa,pentru ca baiatul tau poate sa cinte fara sa deranjeze citeva familii cu care ai perete comun,pentru ca stai la soare cind vrei si la umbra la fel si pentru ca,daca te muti inapoi la oras si ne spui asta pe blog,eu nu-ti mai scriu.Asta motiv!

  5. Zazuza zice:

    hahaha, serios ca tu ai descris aici casa mea de la tara din RO :D! oare stam in aceeasi comuna?!

  6. brenacu zice:

    nu cred ca mai are rost sa postez si eu la mine pe blog argumente pro sau contra.voi le-ati cuprins pe toate.

  7. Zephirine zice:

    hai sa spun si eu unul, desi a fost deja mentionat dar pentru mine inseamna foarte mult: dumicica am stat toata dimineata cu usa deschisa, am sezut pe prag si m-am incalzit la soare. la bloc, la ora aia deja era umbra si nu s-ar fi incalzit pervazul ferestrelor pana in luna mai.

  8. maryanne zice:

    si eu am momente cand imi zic: ce bine o fi la oras la bloc ! dar cand sunt in gradina si ma bucur de ea si de roadele ei zic: Nu as putea trai la bloc si la oras.

  9. victoriacus zice:

    Excelente motive pentru a sta la tara.Si eu tot de asta stau aici,desi eu inca nici nu am fosa septica :)))

  10. victoriacus zice:

    hai ca m-ai facut sa rad de ma intreaba David ce am :)))))))))

Lasă un răspuns

