Ghici!- Update

Stiti ce am facut aici? Hai sa va vad daca ghiciti!

Daca ghiciti, ce sa zic, bravo voua!

In alta ordine de idei, aici e o vreme de  sa legi cateaua! Ploua mocaneste si bate un vant rece si dusmanos. Asa ca ma apuc sa mai pun niste rasaduri, poate se sperie iarna asta si se cara de pe-aici!

UPDATE ORA 16.25

N-ati ghicit. Stiam! 😀 Premiul ar fi fost o bucata din ceea ce cu drag am facut eu aseara.

Hai sa nu va mai tin pe jar, e SAPUN, sapun homemade, din ulei de palmier, de cocos, de masline, ulei esential de opium si flori de lavanda din gradina visata. Miroase bestial, l-am pipait si e cremos, dar il voi folosi abia peste 4-6 saptamani, caci atat dureaza procesul de saponificare.

Cred ca tocmai mi-am descoperit o pasiune!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Ghici!- Update

  1. Maria Ionescu zice:

    Fara o miza nu ne stoarcem creierii, vrem si ceva indicatii, cat de mici…

  2. Maria Ionescu zice:

    Eu am ochii acoperiti..

  3. Blue Rose zice:

    Ceva dulce ? Un indiciu ceva…

  4. Maria Ionescu zice:

    Cu ochelari da,plus ceata de-afara, in tava mica parca sa zic ca e ceva cremos cu branza rasa deasupra, asa-mi pare mie de la 370 km de tava…….

  5. Maria Ionescu zice:

    M-am gandit,dar m-au derutat fulgii aia, mi-a zburat gandul la branza, asta e!

  6. Maria Ionescu zice:

    Ai putea totusi, macar pentru scrofoseala sa dai o mentiune ceva, o firimitura acolo, ca n-o fi foc si zgarcita nu pari a fi, ce zici..

    • Alexandra zice:

      Cu mare drag, dar trebuie sa ai rabdare, dureaza ceva pana este gata. Adica trebuie sa se usuce la rece si intuneric cca 4-6 saptamani. Stii ce fac eu de azi dimineata? Umblu pe site-uri cu sapunuri de casa si citesc in draci, nici mancare n-am facut azi, nimic, nimic.

  7. Alexandra zice:

    Si faptul ca l-am pus in castron, ca inca n-am un recipient special, din lemn, sau silicon.
    De fapt am facut doua retete, prima, pe care am spus-o, iar a doua, tot cu cele trei uleiuri de baza, dar ca arome am folosit de data asta ulei esential de trandafir, ulei esential de iasomie si fulgi dintr-un sapun de trandafiri mai vechi, bulgaresc, ca ornament. Maria, abia astept sa ma spal cu ele sa vad ce-a iesit!
    Maine fac unul cu lamaie, apoi cu scortisoara, cocos, cafea, portocale… am innebunit de tot!! :D))

  8. Blue Rose zice:

    Nu m-as fii gandit la sapun 😆

  9. Maria Ionescu zice:

    Nu , nu n-ai innebunit,eu am vrut sa fac o afacere cu savon de ,,cuisine,, dar n-am avut cu cine ma asocia s-am abandonat ideea,ca nu le poti face pe toate, am ales-o pe aia cu confitures artisanales, ca slava Domnului am fructe destule in livada,ma gandesc ca pot si eu nu numai Christine Ferber, ce palaria mea!

  10. Maria Ionescu zice:

    Je suis d’acord, vorbesc serios!!!!!!!!!!

  11. anka zice:

    Buna. De azi dimineata ma tot chinui sa ghicesc. Parea ceva mancare, de bagat la cuptor…cu paste/cartofii cu oua, parmazan…imaginatie multa. Dar ieri ai zis ca nu se mananca 😦 deci n-am ghicit.
    Dar am stiut ce sa gatesc: cartofi gratinati cu sunca, bacon, parmezan. N-am ghicit, n-am luat premiul, dar m-am ales cu ceva 🙂

  12. anka zice:

    In alta ordine de idei s-ar putea sa fie o chestie super. Arata chiar bine si-mi inchipui ca si miroase … Plus ca mai e loc pe piata pt asa ceva.
    Promitem sa stam cuminti 4-6 saptamani daca avem prioritate la comenzi. 🙂

  13. DANI zice:

    Alex ,cum l-ai facut ?Arata ft.bine.Bravo tie!!!!

    • Alexandra zice:

      Dani, gasesti retete cate vrei pe net.
      Sunt tare mandra, de ce sa nu recunosc, dar de-abia peste 6 saptamani voi vedea daca am facut bine ce am facut. N-am de gand sa mai fac altul pana nu vad cum a iesit asta. Si celalalt, ca azi dimineata n-am avut stare si am mai facut o sarja, aia cu trandafir.

  14. Mariana zice:

    Recunosc am vazut postarea si pozele dar nu as fi ghicit asa ca nu mi-am dat cu parerea!

  15. Pingback: Primul meu sapun | Sapunuri naturale

Lasă un răspuns

