Puii mei…

De fapt, ouale mele, de fapt, viitorii mei pui! 😀

Aveam de gand sa fac o postare cu puii cand vor iesi din gaoace, dar n-am mai avut rabdare pana atunci si i-am pozat acuma, iar cand puii din ouale astea vor fi ditamai cloncanii, gen Rambo, sa va arat poza asta si sa va zic: vedeti ce mici erau? Ca asa am fost si noi, chiar mai mici, adica mult mai mici! 😀

Deci am pus oua de la incubator, ouale fiind de la vecinul Marian, de la „Avicola” lui. Oua amestecate, de gaini de rasa, Brahma, Orpington, Plymouth, dar si maidaneze, care se pare ca sunt cele mai productive. Hmm…cu cat rasa e mai naspa, cu atat e mai prolifica. Asa e si la animale, dar si la oameni. Din pacate. Haideti ca am deviat de la subiect si iar imi face fiu-meu observatie ca sunt rasista. Iar eu nu sunt, doar constat niste evidente. 😀

Peste aproximativ 20 de zile voi auzi primul piuit si voi vedea primul gainatz, he,he! Si am sa va arat si voua…puii mei!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Puii mei…

  1. Zazuza zice:

    hihi, ce dragut! abia astept sa ii vedem!

  2. Ce cuminti sunt deocamdata 😀
    Ce scrie pe ei?

  3. Maria Ionescu zice:

    Vei fi foarte ocupata anul asta, e clar!

  4. cafeauata zice:

    Nota 10 pentru organizare!

  5. Constantin zice:

    Bafta, Alexandra! Poate era mai bine daca foloseai un creion, dar de-acum…

Lasă un răspuns

