Anunt

Am primit ieri de la Ilinca un comentariu in care facea un anunt legat de solicitarea de voluntari pentru lucrarile de primavara la rozariul gradinii botanice din Bucuresti. Un gest frumos, pe care il preiau si eu si-l postez mai la vedere.

Cred ca in principal va fi vorba despre taieri si probabil se va decala putin termenul pentru ca vremea se anunta in continuare rea cu noi. Cei interesati il pot contacta pe Marius Negulici, organizatorul actiunii, la adresa de mail de mai jos.

Aveti de asemenea anuntul lui de pe Forumul Asociatiei Amicii Rozelor.

Dupa o pauza cam lunga am revenit. Am terminat partial cu examenele si am un pic de timp liber sa fac un anunt. Se apropie primavara si nu stiu cum sa procedez pentru implicarea tuturor celor care vor sa dea o mana de ajutor. Ajutorul consta in lucrarile specifice de primavara la trandafiri (mai ales ca in perioada 21 feb – 4 martie sunt programate taieri, cu conditia sa fie vremea favorabila). Pentru orice informatie astept intrebari aici sau pe adresa mea (marius.negulici@gmail.com). Oricine doreste sa ajute si iubeste trandafirii este invitat.
P.S. In felul acesta poate ne intalnim si discutam diferitele probleme legate de trandafiri sau pareri la adresa rozariului din Gradina Botanica.
Marius.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Anunt

  1. Angy zice:

    Buna initiativa, il preiau si eu si-l „arunc” pe FB. Poate merg chiar si eu fiindca ador trandafirii si ar fi bine sa invat cate ceva!
    O saptamana buna!
    PS Noi plecam la ski!!!!!

  2. melinte daniela zice:

    Interesanta initiativa, as participa cu placere daca nu as fi asa departe!

  3. Pingback: Voi ce parere aveti? « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

