Pentru o agricultura ecologica

Nu sunt buna deloc la facut reclama, nici macar mie insami, dara-mi-te pentru altcineva. Am sa incerc totusi sa va recomand un site, al prietenei noastre Adina, gradinar amator si ea, de fapt un magazin online unde puteti gasi tot ce aveti nevoie pentru o agricultura ecologica, fie ca aveti hectare intregi de pamant, fie ca va cultivati cateva legume in propria gradina, pentru uz familial. Ideea magazinului mi se pare colosala, atata timp cat a devenit din ce in ce mai greu sa gasesti pe piata ceva natural si nu ma refer aici doar la cele trebuincioase in agricultura, ci si la alimente, produse cosmetice, detergenti, chiar apa simpla de baut.

Multumim, Adina si bafta multa cu noul proiect!

www.pentrugradina.ro

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Pentru o agricultura ecologica

  1. Zana Eficientei zice:

    Multumim frumos! Am si vizitat-o pe Adina. 🙂

  2. jenny zice:

    adina a avut o idee minunata. inca de cind am inceput sa adun informatii despre gradinarit am salvat in bookmarks si blogul tau si pe-al ei si toate blogurile romanesti cu aceasta tema, plus peste o suta de bloguri straine. cu vremea de afara, citirea lor este principala preocupare a zilei. nu stiu daca sa indraznesc sau nu, as dori mai multe informatii despre cultivarea tutunului si despre cum il folosesti tu. eu m-am lasat de fumat acum 2 ani, dar sotul inca fumeaza si as prefera ca macar sa fumeze ceva fara chimicalele care se folosesc in tratarea tutunului atunci cind se fabrica tigarile. multumesc si iti doresc un an bogat in gradina si nu numai.

    • Alexandra zice:

      Buna, jenny si bine ai venit! Imi pare rau ca nu ai ” indraznit” sa-mi scrii mai demult, dar e bine si acum, decat deloc… 😀
      La capitolul tutun sunt si eu o novice, invat despre el pe masura ce scriu, sau pe masura ce creste el, asa ca daca zici ca-mi urmaresti blogul, atunci la vremea potrivita vei gasi si informatiile care te intereseaza.
      Cat priveste initiativa Adinei, eu o consider mai mult decat laudabila si asa este si motivul pentru am scris despre asta.
      O zi buna si o primavara minunata iti doresc!

  3. Pingback: Elena Udrea intreaba – Eu raspund « Hai ca se poate!

  4. Adinuca zice:

    Iti multumesc din suflet pentru reclama. In plus, chiar cred ca trebuie sa incepem de undeva. De la mine, de la tine, de la mic la mare. Ramane valabila propunerea cu sapunurile… Chiar te vreau langa mine.
    Cu mult drag,

Lasă un răspuns

