Au rasarit

Rosiile, busuiocul si dovleceii. Curand am sa le repic. Atat, ca am treaba! Stiti voi ce! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Au rasarit

  1. DANI zice:

    O padure de rosii !!!!!!! Si jumatate din ele sa transplantezi, tot o sa imparti in dreapta si in stinga ! Spor la treaba !

    • Alexandra zice:

      Nu cred ca transplantez 10%, ca n-am unde! De-acum vecinii mei stiu ca le dau rasaduri si stau linistiti. 😀 Si soacra-mea la fel! 🙂 Iar asta e doar un soi de rosii, n-am apucat sa le insamantez pe toate ca m-a apucat febra sapunului, insa in weekend-ul asta insamantez tot, tot!

  2. Mariana zice:

    O!ce bine de tine daca esti harnicuta!
    Da stiam cum am citit postarea ta ca mergi sa faci sapun!da si la vecini le dai sapun sa fie curati???

  3. victoriacus zice:

    Si eu am mai insamantat aseara si maine mai pun iarasi.Deocamdata nu mai pun in pahare ca nu am loc,ci seman in cutii,cutiute,dupa care le voi repica pe rand.In casa am atat de putin spatiu…
    Abia astept sa treaca 15 Martie si sper sa pot face rasadnita sa le duc acolo.
    Spor la treburi in continuare

  4. Maria Ionescu zice:

    Pentru cine nu are rabdare sa repice rasadurile eu am gasit solutia, folosesc pastilele de turba presata JIFFY. Le folosesc de vreo 6 ani si sunt tare multumita, am scapat de multa migaleala, iar rezultatele nu se compara. Le puteti procura de aici: http://hollandfarming.ro bineinteles daca va intereseaza, tot aici gasiti si seminte ingrasaminte, etc.

  5. Ghizela Cendes zice:

    A-si dori cineva sä mä ajute: a-m pus în turbä presatã cîte o sãmântã regina noptii, am pus turba cu sãminte în paharede unicä folosintäumplutä cu apä. Doresc sä mä îndrumati ce am de fäcutmai departe. Dacä paharulde plastic trebuie gäuri pe partea de jos, dacä turba umflatä trebuie sä mai fieudatä etc. Astept urgent räspuns, GhizelaCendes!

Lasă un răspuns

