Rosii repicate

A venit si randul rosiilor sa fie puse in ghivecele, ca prea stateau bietele de ele inghesuite una intr-alta, mai ceva  ca intr-un  Maxi-Taxi!

Procedeul repicarii e acelasi ca la celelalte legume sau flori, deci nu ma puneti sa-l repet,il gasiti  aici.

Dupa prima runda de repicare au rezultat 100 de ghivecele cu rosii. Asta e o statistica pentru mine, deci ingnorati-o!

Pentru mine rosiile au mare  importanta, pentru ca din fructul acestor  plantute  minuscule, la vara am sa fac ciorba de rosii coapte, cu busuioc, bulion, ketchup, zacusca, mancarici care mai de care, salate, ooofff!! Mai e mult pana la vara!

Am mai pus la incoltit niste seminte ( broccoli, pepene galben, dalii pitice, oregano, busuioc purpuriu, ardei gras, gogosari, regina noptii alba si tutun, binenteles)

si am mai facut un sapun. Boala grea, va spun!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit, Sapunuri naturale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Rosii repicate

  1. Ioi ca dragi mi-s imaginile astea! Maine pun si eu samanta de rosii (ca m-am abtinut pana acuma cu greu😀 )
    Cu sapunul cela … dupa cum arata pe mine m-ar tenta mai mult sa-l ling decat sa ma spal cu el. Cum miroase?

  2. Arata foarte bine rasadurile.
    Sapunul asta cu ce este?

  3. redsky2010 spune:

    sapunurile arata din ce in ce mai mult a prajiturele. yammi!

  4. vasi spune:

    In primul rand, rasaduri arata bine, sunt multe, cred ca si pentru vecini, sau o pui de un chef cu autoservire, ca vad ca sunt aranjate numa bine, ca pentru un bufet suedez ?
    Tot in primul rand (hi,hi,hi) te-am ascultat si am pus seminte de castraveti pentru rasad.
    Si tot in primul rand , daca tot ne ademenesti cu sapunurile tale, nu faci bine sa le scoti la vanzare? Nu de alta, dar ni se cam fac ochii cat cepele la el .

    • Alexandra spune:

      Vasi, in primul rand multumesc pentru aprecieri, atat pentru rasaduri, cat si pentru sapun. E mare lucru sa-ti aprecieze cineva munca si priceperea!😉
      In al doilea rand sapunelele stau inca vreo doua saptamani la uscat, dupa care …mai vorbim.😀

  5. Dani spune:

    Super rasadurile !!! Sa fie sanatoase si sa le vezi in gradina in vreo doua luni ! De-acum, daca le mirosi vine asa o aroma de rosie…Eu castraveti si dovlecei n-am pus inca.Uite, ca esti inaintea mea ! Si am pe undeva si ceva seminte de pepeni…

  6. victoriacus spune:

    minunate rasaduri.Si eu trebuie sa le repic pe ale mele🙂

  7. GabiA spune:

    Frumoase, super, sa fie rodnice. Da’ pe mine consoarta nu ma lasa cu ele in sufragerie si le-am scos pe balcon(inchis) insa cu „caldurile” astea s-au oprit toate din crestere. Da’ las ca vine ea vara…

  8. DaniFlor spune:

    Ai, mai, Alex, vreau si eu seminte! Vreau si eu flori! Ia-ma la tine acasa, nu vrei un copil mai mare?🙂 Te pup mult!

Lasă un răspuns

