A venit primavara!


A venit chiar mai repede decat ma asteptam.Ma gandeam ca baba iarna va mai sta pe aici ceva, cam cum stau unii musafiri in usa, dand sa place, dar parca neindurandu-se , desi te vad ca pici din picioare.

De acum incep sa ma bronzez! 😀 Am de lucru in gradina de nu va pot spune: sa tai trandafirii, sa-i dezmusuroiesc, sa curat tufanelele uscate, sa greblez frunzele moarte. De sapat nu ma ocup eu, in schimb la insamantari si rasadiri sunt sef de echipa. Taierea pomilor iarasi nu este specialitatea mea, desi stiu cum se face. Munca la greu. Dar imi place, altfel n-o faceam, nici chiar pe bani! 😀

Ultima poza am pus-o pentru puiul ala de Plymouth cu coaja de ou in cap, he,he! E mortal! 😀

Va doresc un weekend fain de tot!


Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la A venit primavara!

  1. cnusi zice:

    simpatici puișorii,să-ți trăiască

  2. victoriacus zice:

    Un weekend minunat si tie.Chiar a fost superb azi. 🙂 Abia asteptam zile din astea.

    • Alexandra zice:

      Si tocmai acum am patit-o! 🙂 Aveam in mana o tava cu rasaduri, voiam s-o mut in alta parte si am alunecat pe o folie de plastic si am cazut gramada, ochelarii mi-au zburat la trei metri, rasadurile s-au amestecat cu pamant, iar eu n-am dormit toata noaptea de durere, cred ca am facut o intindere, ceva.Si cand rad ma doare, asa ca doar zambesc pana imi trece! 🙂

  3. jenny zice:

    bravo!!!! ai niste gaini superbe. anul asta nu pot pune oua la incubat, dar sper ca la anul s-o pot face. mi-ar placea asa ceva pe batatura.

  4. Constantin zice:

    Si la noi a fost frumos. O duminica placuta!

  5. Daniel zice:

    Sunt un mic sau mare amator in gradinarit si lovind blogurile despre gradinarit nu reusesc sa inteleg de ce nu se apuca lumea de treaba si se uita la minunatele rasaduri puse ordonat in ghivece la caldurica.
    Eu am inceput si acum sper sa mai fie inca o data zapada peste gradina mea.
    Cu respect, cu sfat si primitor de el, Daniel.

    • Alexandra zice:

      Bine ai venit, Daniel. Acum, fara suparare, cum zici tu ca nu se apuca lumea de treaba, ca eu vad pe bloguri numai furnicute si albinute!
      Cat priveste zapada, tot fara suparare, dar sa fie numai in gradina ta ca eu m-am saturat de ea!
      O zi minunata iti doresc!

  6. Elisa zice:

    Lalelele rasar de sub pamant si puii de sub gaoace, ce frumoooos!
    Alexandra, eu tot asa pateam cand eram mai tanara, de „vravuita” ce eram. Acum umblu „ca pe oua” si in casa si afara, de parca am tot timpul din lume 🙂
    Sa-ti treaca durerile, caci, ai treaba multa !

    • Alexandra zice:

      Elisaaa, ce faci! Am crezut ca esti suparata pe mine si ma tot gandeam, oi fi zis ceva nepotrivit la tine pe blog? Cat ma bucur ca ai venit pe la mine!!
      Multumesc, sper sa-mi treaca, numa de nu mi-oi fi rupt vreo coasta, hehe!

  7. Dani zice:

    Alexandra,insanatosire gabnica ! Poate ajuta putin si primavara !

  8. Elisa zice:

    Eu am crezut ca tu esti suparata, ha, ha, ha….
    Alexandra, nu mai prea comentez pe la lume deoarece sunt focusata pe ale mele si ma feresc sa spun ceva nepotrivit, sa nu supar.
    Dar stiu tot ce faceti, tot ce scrieti si ma bucur pentru fiecare realizare a voastra 🙂
    Da-i inainte! 😆

  9. Tina T zice:

    Hai salutare !
    Asa e…a venit primavara.
    Ce gaini frumoase ai…si puisori si coltul florilor…
    Eu nu stiu despre ce sa-ti povestesc mai intai, draga Alexandra; despre gradina mea de la Villepinte, care este napadita de iedera, sau despre „Bal litteraire a Paris”, la care nu pot sa spun ca a fost numai lume buna; maica-mea, sora-mea…, dar eu am fost.
    In fine, hai sa-ti zic cate putin despre fiecare.

    Asta toamna am vazut cateva fire de iedera, chiar langa gard si m-am bucurat ca am sa le ridic sa nu-mi mai vad vecinii cand se scalda in bazin si nici ei sa nu ma vada cand stau la plaja, eu, neavad bazin…hi, hi…
    Acum, am constatat cu stupoare, ca acele cateva fire de asta toamna, au napadit gradina, tot locul este un fel de caroiaj in care lianele descriu tot felul de figuri geometrice iar din loc in loc cate o mica floare alba a avut curajul sa strapunga zidul si sa se arate in toata splendoarea ei.
    In fine…o sa vad…

    Sunt fericita ca am fost la bal si asta imi aduce aminte de primul bal la care am fost in viata mea…hi, hi…
    Despre asta vreau sa-ti povestesc acum.
    Aveam vreo 14 ani, cand MamMare, m-a dus la bal intr-un sat vecin.
    Lautari, hore, praf, (sa nu-ti inchipui ca era un ring de dans), MameMari cu nepoate si nepoti…sateni, satence, dansuri…baieti…ocheade…
    Toata seara nu m-a invitat nimeni la dans (stiam sa dansez, tata m-a invatat de mica), dar nimeni nu s-a repezit sa ma invite, si ma gandeam cum e cu carnetelul…cand fiecare dans e rezervat, citisem io.
    Ma amuzam in naivitatea mea, nu vedeam ca pe o ofensa ca nu ma invita nimeni la dans.
    Mai degraba MamMare se ofilea vazand fetele dansand si eu stand pe margine.
    Abia dupa ani de zile, am aflat ca multi ar fi vrut sa ma invite, dar emanam atata aroganta, incat nu s-a incumetat nimeni sa riste un refuz; na, io eram oraseanca, ei erau tarani, pentru mine asta nu conta.
    Ei, asa e-n viata…
    Si daca inca e primavara…si daca am vorbit despre sat…iti dedic asta.

    http://www.trilulilu.ro/stefanyabr/71b49c7211a2f4

    Despre Balul de la Paris, poate…alta data, La vie est belle…
    pup,
    Tina

    • Alexandra zice:

      Oaaa, iar ai fost la Paris…fara mine!!!
      Frumoase amintiri ai tu, Tina draga! Mersi pentru dedicatie! Si astept sa-mi povestesti despre balul de la Paris, stii cat iubesc orasul asta! Si da, life is wonderful! 😀
      Pup si eu!

      • Tina T zice:

        Balul acesta a fost un adevarat aubaine (noroc) pentru mine.
        Nu plecasem la Paris pregatita pentru asa ceva.

        Toalete, parfumuri, femei frumoase (sau nu…dar elegante, stii tu, frantuzoaicele nu-s chiar pe primul loc la frumusete, dar au fost suedeze-superbeeeeeeeee si o rusoaica la fel…) barbati eleganti, echilibru, muzica, vorbe…desigur,
        dans… bucatarie frantuzeascaaaaaaaaaaaaaaa, he, he… si vin rouge…

        Balul s-a desfasurat sub egida le Ministère de la Culture et de la Communication, in cadrul saptamanii limbii franceze.

        Francofoni din toata lumea s-au intalnit aici.
        Moto-ul de anul acesta a fost:

        « Un mot et tout est sauvé. Un mot et tout est perdu »
        „Un cuvant, si totul este salvat. Un cuvant, si totul este pierdut.”
        Asta a spus-o André Breton.
        (vai, cat de adevarat !)

        Fete frumoase, cele mai scurte rochii, incaltaminte atomicaaaaaaa… picioare perfecte.
        (il detestam pe Albu cu tocurile lui de 12-15, nu mai zic de 30 cm. ei bine, aici asa erau)
        Eu stiam ca un bal presupune rochii lungi, n-a fost asa…pesemne nu m-am updatat eu.
        Doar unele dintre doamnele trecute de 40, aveau rochii lungi;
        Si totusi ca privire de ansamblu, a fost un echilibru perfect.
        Tineri si mai putin tineri, toata lumea a dansat toate genurile de muzica, .:. samba, .:. jive, .:. tango; .:. merengue…vals…salsa…nu-ti poti inchipui…!
        s-au rupt in figuri…
        E drept ca la rock and roll, tinerii nu s-au prea repezit, dar in ring erau trei perechi, cred sot-sotie, peste 60 de ani, tu intelegi, peste 60 de ani…! ! ! care au facut toata seara deliciul balului, cu stilul aruncat, smuls… s-au rupt in figuri…
        nu stiu daca pe mine m-a admirat cineva, sau ne-a admirat cineva…daca
        s-ar fi cantat

        sigur as fi fost pe locu-ntai…
        Glumesc, n-o lua de buna.

        Una peste alta Alexandra, a fost SUPEEEEEERB, am dansat, am cunoscut oameni, toti pasionati de limba franceza, de Franta, nu-ti dau nume, pentru ca eu insami habar n-am avut de ei pana acum, dar ce mi se pare a fi cel mai important lucru, am invatat aici (chiar daca stiam), ca viata este atat de frumoasa si ca CONTEAZA PREZENTUL !!!
        Orice ai face, traieste clipa aceea…fii prezent acolo la ce faci, si nu la ce vei face sau ce la ce ai facut.
        Despre toaleta mea alta data, atat pot sa-ti spun, am fost imbracata in mov…;)
        Te pup si mi-e dor
        Tina

  10. Tina T zice:

    Auuuuuuuuu, repezita ca intotdeauna.
    Sper ca nu te-am ofensat cu aceasta romanta, poate vroiai ceva de la Paris.
    Promit, cu alta ocazie.
    Mie imi plac romantele, da, un gen de muzica pentru persoane mai in varsta…nu pentru tine…
    mai ales ca sunt pe cale de disparitie, tinerii nu le canta, pana si „Crizantema de aur” de la Trgoviste a disparut.

    • Alexandra zice:

      Am crescut in sunet de romante, le cam stiu pe toate, ce crezi! Doar ca n-am mai ascultat o romanta de o vesnicie! Nu -mi placeau pe vremuri,acum insa, iata , numai gandul la Ioana Radu sau la ileana Sararoiu ma duc departe in trecut cand mamica si fratele ei faceau un duo inegalabil de romante la toate petrecerile.
      Eeei, ce vremuri fericite!

  11. Tina T zice:

    M-am atacat in gradina la smuls de iedera.
    Muncesc precum un rob…un sclav pe plantatie… si tot smulgand io acolo, m-am gandit ca Brasoveanca…cu aroma de mici si praf de *ring* …este cam incompatibila cu balul „DIS MOI DIX MOT”
    de fapt de-asta am pus-o…

    dar, acum mi-am zis sa pun si ceva à la française…

Lasă un răspuns

