Un chec

Dar nu un simplu chec, ci unul facut cu oua de la gainile mele. Fiind prima isprava de genul asta, am considerat de cuviinta sa imortalizez momentul spre fericita aducere aminte!

Ati sesizat culoarea? E galben-galben! Frumos de nu se poate!

Morala: daca aveti curte, luati-va cateva gaini si un cocos. Trei gaini si un cocos. Biiiine, cinci gaini si un cocos ( la sugestia lui fiu-meu, care are aproape 21 de ani 😉 )

Revin cu cateva floricele.

O duminica frumusica!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Un chec

  1. Elena spune:

    Pare foarte bun checul tau, Alexandra!
    Pofta buna!, ca mie mi s-a facut o poftaaaaaaa…..

  2. Alexandra spune:

    Nu e cine stie ce, dar culoarea e de vis!😀

  3. Mariana spune:

    O,da!se vede de la Clujjj!!!O dupa amiaza placuta!

  4. Constantin spune:

    Da’pe cocos nu-l intreaba nimeni?🙂 Fain chec!

  5. cafeauata spune:

    Bun de tot checul tau, se vede ca e bio!
    Data viitoare arunca si cateva stafide inmuiate si ceva bucatele de rahat, vezi atunci…!

  6. simf spune:

    …si gainile trebuie hranite cu porumb, ca de la grau culoarea galbenusului paleste.

  7. victoriacus spune:

    mmm,ce pofta imi faci

  8. irenadaiana spune:

    de obicei nu ma dau in vant dupa mancare dar checul tau m-a facut sa-mi lase gura apa. Parca e d’ala facut de mamaie , tot cu oua bio. Tre’ sa-mi iau niste gaini ca asa nu se mai poate.

Lasă un răspuns

