Otetul Elisei

Mai tineti minte ca prin luna august faceam otet de  mere cu miere dupa formidabila reteta a Elisei? Nu? Eram sigura! Ntz! Ntz!  😀

Azi in drum spre casa am cumparat prima salata pe anul asta, ca deja  dintii mei cu strungareata s-au strepezit  de la atatea muraturi si cum am intrat in curte, nici n-am bagat masina in garaj ca m-am si repezit ca uliul la sticlele mele cu otet, puse bine la…otetit. Erau tot  acolo! Uff, ce bine!

Am luat una si asa, plina de praf, am pus-o la gura si am gustat cu frica. Oare cum o fi? mi-am zis in gand!

Stiti cum e? Aaaaa… e foarte bun! 😀  Hai ca v-am lamurit bustean, ha, ha! Nu pare otet ci mai degraba un vin destul de tare,  parfumat, gustos si plin ochi cu vitamine. Daca stau sa ma gandesc e cu mult mai bun decat multe dintre vinurile D.O.C. ce se vand prin magazinele noastre ;). E sanatatea intruchipata, aroma fructelor de vara stranse intr-o sticla, fericirea salatelor si deliciul nostru al tuturor! Poetic, nu?

Asa ca de acum la revedere muraturi, ne intalnim mai pe toamna! Cat despre otetul de  mere cu miere, in vara asta dublez portia!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cat mai natural și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Otetul Elisei

  1. victoriacus zice:

    La vara poate imi fac si eu timp sa fac reteta.
    Salata verde mananc si eu de vreo 2 aptamani deja,cumparata desigur 🙂 Doar ceapa verde e din gradina mea 🙂 Si patrunjelul

  2. Maria Ionescu zice:

    Cu regret marturisesc, ca eu am terminat otetul facut dupa reteta Elisei, care a fost minunat! Mi-au iesit vreo 4 litri, l-am facut de incercare in perioada aceea am plecat si in vacanta, asa ca s-a ocupat o vecina sa mai amestece in el si sincer nu prea am crezut ca a facut-o,cum necum a iesit foarte bun,asa ca anul asta facem mai mult.

  3. Maria Ionescu zice:

    Ah, m-am luat cu vorba si-am uitat sa ma laud, eu deja maninc salata ,ridichi,ceapa verde, usturoi si patrunjel semanate in noiembrie sub tunel de folie in solar. Acum sunt deja maricele mazarea, un stratulet de morcov, castravetii, alte ridichi si de de saptamana care vine plantez rasadurile de rosii, ardei si vinete.

  4. Elisa zice:

    Ha, ha, ha… acum imi explic vizita ta (caci pingul nu l-am vazut )….Bravo, ma bucur ca-ti place. Eu uit de el si-mi amintesc cand ne ia cate-un junghi, chiar ieri l-am masat pe al meu sot ca-l trasese ceva/cineva 😀 pe la urechi. Stii ce efect imediat are masajul cu otet de mere?
    Of, eu fac din 2 in 2 ani fiindca anul trecut am facut din doua serii, prima data nu erau merele asa de coapte tare si am facut, apoi dupa ce s-au copt fain de tot mi-a parut rau sa nu fac, asa ca…pot sa ma imbaiez in otet, dar ma tem ca m-oi acri di tat 😆

  5. Pingback: Despre Candida

  6. Zazuza zice:

    sper ca ai inteles ca sunt abonata la o sticla, da?! 😀

Lasă un răspuns

