Cresc puisorii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cresc puisorii

  1. irenadaiana spune:

    oho , pai le-a dat si penele , sa-ti traiasca. Alexandra , pentru ca tu ai avut solar , cam cat de mari tre’ sa fie rasadurile pentru a le putea planta in solar? Ale mele mi se par cam pricajite , nus’ ce s-a intamplat cu ele de-au stagnat si habar n-am cam cum ar trebui sa arate ( normal ca nu-s ca alea de pe piata ).😦

    • Alexandra spune:

      Daiana, nu conteaza cat sunt de mari, important e ca in solar sa fie suficient de cald. Cum noptile sunt inca friguroase, mai asteptam ceva.
      Daca au stagnat din crestere e posibil sa nu primeasca destul aer, deci incearca sa le asezi undeva langa o fereastra pe care in timpul zilei sa o deschizi, macar o ora-doua. Si sa ai grija sa primeasca si apa destula.

  2. irenadaiana spune:

    au aer destul ca toata ziua se deschide usa de la terasa. e posibil cu apa sa nu stea prea bine pentru ca mi-a fost teama sa nu le scald din cale-afara. Astazi le-am pus si nitel ingrasamant de flori. am adus aseara un papuc de mranita pe care sa-l intind in solar. s-ar parea ca nu-i suficient si ma gandesc sa-l pun doar asa pe randuri , unde voi planta rosiile. crezi ca-i bine sau sa mai iau unul ? e cam scump dracu’ un milion , am cheltuit deja un vagon de bani cu solarul asta , macar de-ar iesi ceva. :))

    • Alexandra spune:

      Apa si lumina!
      Eu nu-s prea tare la ingrasamant, pentru ca sincer, n-am avut nevoie, pot sa ma laud cu un pamant exceptional, gras si afanat ca pamantul de flori. Dar anul trecut m-am riscat si eu cu o cutie de 5 kile de ingrasamant natural, facut din plante si balegar uscat. Am pus cate o mana la radacinile rosiilor, dar dupa o vreme de la plantare. Ai vazut ce rosii am avut!
      Nu te necaji, n-o sa-ti para rau ca ti-ai facut solar, la inceput e normal sa fie cheltuieli, dar va merita deranjul cu prisosinta, ai sa vezi!

Lasă un răspuns

