Dupa flori

Nu mai am rabdare, as vrea sa inverzeasca mai repede gradina si sa infloreasca florile. Pe de alta parte, asta ar insemna sa imbatranesc mai repede si sincer, nu-mi convine! Nu de alta, dar am atata treaba si cred ca m-as misca mai greu cu niscai reumatism in oase, ori cu vreo artrita draguta!😀

Asa ca mai trag o tigara si ma inarmez cu rabdare. Rabdarea este exact ceea ce mi-a lipsit toata viata, in rest, am avut de toate, he,he! Desi daca m-ati fi vazut cosand la goblenuri, tricotand rochii, rezolvand probleme de matematica cot ca cot cu fiu-meu, pana in clasa a opta ( doar am fost olimpica la mate, ce naiba! ) si pescuind cu succes in zilele mele de glorie, ati fi zis ca sunt rabdarea intruchipata! Ete ca nu sunt si de multe ori ma minunez si eu cum de am atata rabdare doar cu unele chestiuni. Mare mister!

Ies in gradina si ma uit lung dupa ceva de fotografiat. N-am cine stie ce: legumele n-au incoltit, lalelele nu s-au deschis. Doar forsythia , harnica cum o stim, isi deschide rapid florile, cateva narcise nerabdatoare , ca mine si binenteles zambilele. Puskinia, de care v-am mai zis, infloreste printre primele , iar  doi  muscari prapaditi, dau si ei sa scoata capul. In rest, e liniste.

Eh, nu e chiar liniste, caci dupa cum vedeti, pisica vecinului a ” inflorit” si ea. Curand curand vom avea pisoi!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Dupa flori

  1. Mariana spune:

    De „rabdare”sufar si eu de demult!he,he!
    Te rog trimite-mi o zambiluta!
    O zi placuta!

  2. fosile spune:

    Alexandra,Cafeluta vrea sa plece.
    Hai pe la ea si spune-i doua vorbe.Ar fi pacat sa pierdem oaza de simtire pe care o gasim acolo.

  3. anka spune:

    Buna dimineata! Imi beau cafeaua cu tine, Alexandra!
    Si eu eram nerabdatoare sa-mi vad florile din gradina – in timpul saptamanii nu apuc sa ma bucur de ele (plec dimineata si vin seara). Asa ca mi-am propus sa fac o tura prin gradina si sa imortalizez noutatile. Numai ca vroiam s-o las pe mai tarziu, doar-doar o apare si soarele.
    Mi-am inceput dimineata admirand gradina ta si acum ma grabesc sa-mi trag si eu „fetele” in poza de frica ploii.Parca si anul trecut tot asa a fost – in timpul saptamanii soare, in we – ploaie.😦 Ma consolez ca e buna si ploaia: in gradina!

  4. anka spune:

    Am reusit sa fac poze, te invit si la mine: ankacostache.sunphoto.ro/2011_aprilie

  5. anka spune:

    Apropo de matze…Te-am luat! De vreo saptamana, pe lista mea cu treburi zilnice a mai aparut si …vizita in pod. Am o mata cu 2 puiuti mici si le duc boabe si laptic.🙂

  6. Daniel spune:

    Un inceput plin de nerabdare poate fi o inmugurire prea devreme .
    Toate isi au timpul lor- poate acum fumezi o tigara. E timpul ei!

  7. zarina spune:

    Dulce asteptare nu-i asa?! Ce ne-am face fara entuziasmul asta?! Si eu ma uit in fiecare zi la cele cateva panselute, zambilute si narcise care mi-au inflorit. Am sa le fac si eu poze. Iar lalelel pe care le-am pus in toamna le verific zilnic imediat ce-mi duc printesa mare la gradi!

Lasă un răspuns

