People are awesome

Primit pe mail. Prea awesome sa nu vi-l arat si voua!

http://www.youtube.com/watch_popup?v=Vo0Cazxj_yc&vq=medium

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la People are awesome

  1. cafeauata spune:

    Hai la o cafea!
    Eu am rau de inaltime!!!!!!

  2. Doina spune:

    De cate ori vad asemenea clipuri imi dau seama ca noi toti am putea sa sa fim mai buni in ceea ce facem si ca nimic nu este imposibil daca iti doresti cu adevarat. Si mai realizez faptul ca nu am nici un talent deosebit !

    As vrea sa te intreb cum ai procedat tu ca sa-ti atragi cititori la inceput?

  3. redsky2010 spune:

    absolut bestiali! am mai vazut cu ratari, accidentari majore, astia-s la capatul celalalt😆

Lasă un răspuns

